piątek, 14 października 2016

SOUFEEL

Soufeel to firma, z którą po raz drugi podjęłam współpracę. Ten sklep jest naprawdę godny polecenia, bo zarówno bransoletka, charmsy, jak i naszyjnik są bardzo dobrze wykonane. Bransoletka jest solidna i ma dobre mocne zapięcie i nie ma możliwości, żeby samoistnie się rozpięła, więc jest to duży plus. Charmy są wykonane idealne. Wszystkie detale są wyraźne i  mają, tak jak bransoletka logo Soufeel. Charmsy, które są wykonane w 100% ze srebra próby 925, wyglądają dobrze w zestawie, jak również pojedynczo. Moim faworytem tego zamówienia jest naszyjnik z moim imieniem, które uwielbiam, więc lubię się nim chwalić. Uważam, że tego typu biżuteria jest idealna na prezent. Wybór na Soufeel jest naprawdę ogromy, ta firma oferuję też inną biżuterię np. pierścionki. Ponadto nowością na Soufeel są charmsy, które możecie spersonalizować, dodając do nich swoje zdjęcie. Pamiętajcie także o darmowej wysyłce do zamówień powyżej 59$ oraz o możliwości zwrotu towaru do 365 dni od chwili otrzymania zamówienia. Do biżuterii dodawany jest także woreczek do przechowywania i szmatka do pielęgnacji.

Mam dla Was kupon na -5% na Wasze zamówienia, na kod: BLOG5 


Udanych zakupów :)

 CHARMS PEACE













CHARMS ZE ZDJĘCIEM









CHARMS KRYSZTAŁ











NASZYJNIK






















9 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy, zazdroszczę współpracy! Widziałam takie posty u kilku innych blogerek i muszę się zgodzić, że to swietna firma.
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich! Mam od nich dwie bransoletki i są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam charmsy, mam parę na Pandorze <3 te ze zdjęciem super

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna biżuteria <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te charmsy!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te bransoletki! :*
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaka świetna biżuteria, bardzo podobają mi się te naszyjniki z wyrazami ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa firma , nigdy o niej nie słyszałam :D
    Piękne mają biżuterie :D Super naszyjnik z imieniem <3

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń