piątek, 5 sierpnia 2016

VINTAGE


Dzisiejszy look jest swoistym wehikułem czasu, który przeniósł mnie w lata 80. Tym razem kolejna osłona bluzki z odsłoniętymi ramionami, bez falbanki, ale za to z przepięknym motywem. Natomiast drugie skrzypce w tej stylizacji grają spodnie typu mommy jeans, które po długich poszukiwaniach trafiły w moje ręce. Buty ochrzczone przez mojego brata palestyńskimi pomykaczami już znacie :) W czeluściach szafy udało mi się znaleźć dla nich siostrę -torebkę z azteckimi wzorami, a wisienką na torcie są lustrzane, złote okulary.
Nigdy wcześniej nie stworzyłam zestawu, który byłby, aż tak vintage jak ten  i dlatego jestem z siebie dumna!

Co sądzicie o look'ach vintage?
































































bluzka - KLIK
spodnie - KLIK
okulary - KLIK

Proszę o kliki :)

39 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://adazolphotography.blogspot.com/2016/07/64-konkurs-stworz-sesje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka cudownie na tobie leży! Świetnie ją dopasowałaś razem z spodniami i butami <3
    Uwielbiam styl vintage! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, też lubię ten styl :) Jakie masz długie włosy, zazdroszczę :DD


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stylizacje w stylu vintage. Cudowna stylizacja i zdjęcia :D

    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka i okulary wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy mi się nie podobały takie spodnie, jednak w tych się zakochałam! *o*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie wygląda naprawdę ciekawie, do tego dobrałaś bardzo fajnie pasujące miejsce do zdjęć
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama nie przepadam za vintage, ale u Ciebie to połączenie wygląda bardzo dobrze :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo śliczna, stylizacja też mi się bardzo podoba :)
    Przecudne włosy :O :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny look, świetne zdjęcia !
    Obs = Obs ?
    www.lucky-eyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie Kochana w tej stylizacji.cudowne zdjęcia.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej stylizacji. *-* Ta bluzka jest cudowna.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne połączenie!

    Zapraszam do siebie
    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli mam być szczera ja cała jestem vintage, dlatego ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Począwszy od koszuli az do butow. Sama się tak ubieram, moj pokoj jest rowniez w stylu vintage :)
    https://swiatbezszpilek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wszystko do siebie pasuje w tej stylizacji :) najbardziej spodobały mi się spodnie <3
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam looki vintage :) Część mody już do nas wraca, więc Vintage jest coraz mniej Vintage ;)
    Imbirkowy blog klik!
    Konkurs, wygraj post gościnny!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, śliczna bluzeczka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Cała stylizacja jest świetna <3 Jesteś bardzo fotogeniczna!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/sniadanie-2.html

    OdpowiedzUsuń
  19. vintage looki są najlepsze, a ta stylizacja jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnie nie w moim stylu, ale cała reszta bardzo mi się podoba. Najbardziej buty, są prześliczne ! Jestem zachwycona też Twoimi włosami. Swoje zapuszczam właśnie do takiej długości :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo, że stylizacja zupełnie nie w moim stylu to bardzo mi się podoba :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się takie outfity mega podobają! Wyglądasz super ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja super, a Ty wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane.
    A stylizacja mega fajna i rzeczywiście utrzymana w stylu lat 80.
    Ślicznie wyglądasz.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja!
    Pozdrawiam!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjny zestaw i przepiękne zdjęcia

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylówka. Masz genialne wyczucie stylu :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzeczka cudowna! Jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta stylizacja bardzo do Ciebie pasuje :)
    Może wspólna obserwacja- zacznij http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze perfekcyjna :) Tutaj przypominasz mi Pocahontas! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę świetna stylizacja, bardzo lubię takie w stylu vintage, ale się tak nie ubieram, bo pewnie wyglądałabym co najmniej dziwnie, haha
    Za to ty wyglądasz obłędnie i muszę zapytać: czy pomysł na buty jest z filmiku Aleksandry Żuraw? :D
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię takich stylizacji, jednak muszę przyznać, że na Tobie wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz :) Świetna stylizacja i zdjęcia!♥
    Obserwujemy?;) Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń