poniedziałek, 29 sierpnia 2016

HOLOGRAFICZNIE ALBO WCALE | TWINKLEDEALS


Już na pewno się zorientowaliście, że słowo, które nie istniało przez 2 miesiące wróciło. Nie wiem jak Was, ale mnie już od połowy sierpnia przytłacza fala back to school, której szczerze nienawidzę. Myślę, że każdy ma własne sposoby na przetrwanie roku szkolnego, a przypominanie o *słowo na 6 liter, które nie przejdzie mi przez palce* w wakacje nie ma najmniejszego sensu. Ja od zawsze miałam duże ambicje, bo wychodzę z założenia, że jak podejmuje się czegoś to robię to na 100%. Nie znoszę wręcz robienia czegoś na pół gwizdka, moje "motto" życiowe brzmi "albo na 100% albo wcale". To stało się moją rutyną do tego stopnia, że jestem swoim despotycznym szefem, który nigdy nie odpuszcza.  Oczywiście ma to swoje plusy jak i minusy. Jest dosyć uciążliwe, ale ciężko pozbyć się wieloletnich nawyków. Czasem mam wrażenie, że to cząsteczki ambicji przenoszą tlen w mojej krwi :) Więc radzę Wam zrobić swoją własna morfologię i dążyć do zachowania balansu w organizmie, jeśli macie objawy podobne do moich :)

Stylizacja idealna? Według mnie to look pełen kolorów, wzorów i oczywiście z dodatkiem holograficznym.Tak jak pisałam wyżej, moje motto życiowe to "na 100%, albo wcale", a modowe to: "holograficzne albo wcale" :)


Główna rolę w dzisiejszej stylizacji grają ubrania ze sklepu Twinkledeals.
Zapraszam Was do odwiedzenia tej strony i na ich instagram  twinkledeals_official.



















































bluzka - KLIK
spódnica - forever21
buty różowe - Shein\ holograficzne - Amiclubwear 
plecak - KLIK
choker - KLIK
okulary - KLIK






22 komentarze:

  1. te szpilki są boskie ! koszula ma super wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty masz piękne włosy. Poklikane linki. Pozdrawiam
    nowy post zajrzyj KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz piękne, długie włosy. Ja też nie przepadam za serią Back to school. Plecak najlepszy! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica idealnie podkreśla Twoją piękną, kobiecą figurę. Strasznie się ucieszyłam widząc, że pochodzi z Forever21, ponieważ od września będzie ten sklep otwarty i w moim rodzinnym mieście, a na prawdę spódnica sprawia wrażenie porządnej i uniwersalnej. :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne szpilki ❤❤❤
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myslalam ze tylko ja nienawidze serii back to school! Piękna stylizacja, podkreśla twoja kobiecą figurę :)
    https://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, również uwielbiam rzeczy holograficzne! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jaka cudna stylizacja, ta koszula w kaktusy jest świetna! Ale najlepszy zdecydowanie plecak wraz ze szpilkami ^^

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula świetna! A co do holograficznych rzeczy, to bardzo podoba mi się ten plecak :)
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, jesteś bardzo fotogeniczna a ta koszula to cudo ! Obserwuję od dawna ;)

    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna koszulka urzekła mnie . Stylizacja pięknie dobrana .

    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sztos wyglądają te oksy!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! :D Wygląda to świetnie :D Ja bym się raczej nie odważyła, to nie dla mnie, ale Tobie pasuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa stylizacja, te szpilki i plecak są wspaniałe jednak okulary nie są w moim stylu. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, jak długo czekałaś na przesyłkę? Ja kupiłam ponad miesiąc temu sukienkę i nadal nie mam. Zastanawiam się, czy to normalne, czy powinnam się już martwić.

    OdpowiedzUsuń