środa, 20 lipca 2016

ZŁOTO OD ROSEGAL

Słyszycie ten anielski śpiew? Ja słyszę za każdym razem gdy wyciągam tę kurtkę z szafy, to jest jak swatch' owanie idealnie zmielonego rozświetlacza, który pozostawia na skórze taflę niczym lustro :) Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, ale nigdy nie widziałam piękniejszej kurtki, ten model jest moim totalnym ideałem. Z racji tego, że uwielbiam podkreślać obojczyki, bluzka typu choker top stała się moim nowym ulubieńcem. Paczka od Rosegal naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła: szybka dostawa, świetna jakość rzeczy i niepowtarzalne modele ubrań, które możecie zobaczyć tu: KLIK
Uznałam, że czarne buty byłyby zbyt banalne, więc padło na fioletowe, do których nawiązałam na poprzez kolor ust. Natomiast do koloru kurtki "odniosłam się" zakładając spodenki z jakże wakacyjnym motywem ananasów. Wszystko przemyślane, chciałabym dodać "jak zwykle", ale nie mogę, ponieważ większość moich stylizacji powstaje spontanicznie, lecz tym razem było inaczej :)


Miałyście styczność z ROSEGAL?
Napiszcie w komentarzach jak powstają Wasze looki, spontanicznie czy może planujecie każdy szczegół przez długie godziny?








































































Na Rosegal zamówiłam też przepiękny strój kąpielowy.



strój - KLIK


bluzka - KLIK
kurtka - KLIK
spodenki - h&m

47 komentarzy:

  1. Cudna jest ta bluzo narzutka złota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka mega mi się podoba! Kurtka odważna ale robi wrażenie:) klikam!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna stylizacja<3 ta kurtka mega! a jak lezy strój? pasuje? bo zastanawiam sie nad nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Leży ładnie, ale szelki z góry wymagają skrócenia :)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja! bardzo mi się podoba. Miałam już styczność z rosegal i mają oni piękne ubrania. Moje stylizacje raz są przemyślane a raz spontaniczne.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne szpilki ;) mega elektryzujący kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Zapraszam do mnie: anotherlucy595.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka oryginalna i niezwykle Ci pasuje :) Figura bomba!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że lubisz wyeksponowywać obojczyki, bo twoje są śliczne.
    Rzeczywiście stylizacja jest przemyślana, wszystko do siebie pasuje, rewelacja!
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja!:) Kurtka idealna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie *.*
    A ten strój.. boski! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już kiedyś na stronie taką samą kurtkę i stwierdzam, że jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna bluzka *-*
    I świetny strój :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, najbardziej podoba mi się bluzka :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowa kurtka, a błysk jest teraz w modzie! ;) Dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, super strój, a szczegolnie ta narzutka/kurteczka mi sie podoba *,* Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta złota kurtka wygląda świetnie w tym zestawie! Gratki za super stylówkę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Oglądając zdjęcia jestem pod naprawdę dużym wrażeniem. Bardzo fajna stylizacja mimo że trochę nie w moim stylu, ale i tak bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka rzeczywiście wspaniała. I te spodenki w ananasy też są cudowne.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look! Mega mi się podoba! :)
    U mnie stylizacje powstają różnie, raz spontanicznie, a raz planuję je godzinami :)
    Kliknęłam! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfif! Najbardziej spodobała mi się właśnie ta kurtka ♡ Zapraszam do siebie jezeli ci sie spodoba zaobserwuj i powiadom mnie o tym a ja zrobię to samo:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, cudowny jest ten strój kąpielowy! <3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  23. super look! klikniete! :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na nowy post ♥ :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja bardzo mi się podoba, a bluzka od razu wpadło mi w oko. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Awww, kocham Twoją złotą kurtkę <3 Mam nadzieję, że dostanę ją jeszcze online, bo jest przecudowna!
    Miłego dnia,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie to wygląda, lubię ubrania które przykuwają uwagę ;) Sama chętnie założyłabym coś takiego
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, a kurtka to po prostu cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo odważna stylizacja, wyróżniająca się :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz zjawiskowo! Bardzo mi się podoba. Czekam na więcej stylizacji!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega wygląda ta stylizajca!

    Zapraszam do mnie :)
    http://by-vanys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka piękna *.* Kurtka też, ale sama bym jej raczej nie założyła :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja uwielbiam takie owockowe motywy na ubraniach! Super te szorty!:)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Very cool outfit! :)

    Love the jacket and those purple heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  35. Tyle ślicznych zdjęć, że nie mogę zdecydować które najlepsze!
    Poklikałam :)
    bluzka 12,61$
    kurtka 29,72$
    Poklikasz u mnie?
    Może wspólna obserwacja? :*
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację kurtka naprawdę robi ogromne wrażenie!

    Poklikane!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zestaw i zdjęcia!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nominowałam cię do Liebster Blog Award !
    Mam nadzieję że weźmiesz udział :)
    http://wercius96.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten strój jest PRZECUDOWNY! *-*

    OdpowiedzUsuń
  40. wow, świetna stylizacja

    Zapraszam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń