poniedziałek, 11 lipca 2016

NUDE LOOK | ZAFUL

Ostatnio pokochałam ubrania w beżowych odcieniach i ołówkowe spódnice, więc moje najnowsze zamiłowanie przelałam do tego posta. Jak możecie zauważyć do spódnicy z wysokim stanem dobrałam bralet spagetti straps, który zamówiłam na ZAFUL. Jak na zagraniczny sklep, czas dostawy był krótki, bo na paczkę czekałam 10 dni. Top jest dobrze wykonany, dlatego zachęcam Was do zakupów na Zaful, bo oferta sklepu jest imponująca. Nawiązując do pasków, z których składa się bralet włożyłam wiązane szpilki. Nie mogło zabraknąć też "okrycia wierzchniego" i tutaj zadebiutowała siateczkowa bluza typu bomber ze skórzanymi aplikacjami. Uwielbiam takie niestandardowe rozwiązania, więc w mojej szafie zamieszkała bluza o popularnym kroju, ale w oryginalnym stylu!
Nie byłabym sobą gdybym nie dodała jakiejś nietuzinkowej torebki, no i padło na babeczkę :)

Dajcie znać co sadzicie o look'u w odcieniach nude w mojej wersji!

















































top - KLIK
spódnica - choies
bluza - millenium
buty - KLIK
torebka - new chic

17 komentarzy:

  1. No pieknie! Swietny zestaw i jaki sexi biustonosz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, świetna stylizacja, bardzo ciekawa, genialna spodniczka <3

    http://olgascrazylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, bardzo mi się podoba :D Braletka jest cudowna :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odważna, ale świetna stylizacja! :)

    ms-black-lady.blogspot.com
    Na blogu najnowsze posty kosmetyczne, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow odważnie 💖 Podoba mi się.
    Zapraszam do siebie na stylizacje z ciuchami od ZAFUL :*
    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie klasyczne stylizacje jednak torebka faktycznie jest nietuzinkowa i nadaje takiej oryginalności. Zdjęcia też są bardziej ciekawe jednak człowiek wydaję się piękniejszy z uśmiechem na ustach :* Bardzo lubię firmę zaful więc poklikałam ♥

    xoxo
    www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie :) Bardzo podobają mi się stylizacje z takimi modnymi topami :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanik piękny :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw dosyć odważny,ale przecież do odważnych świat należy :) babeczka mnie urzekła !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw! Najchętniej przygarnęłabym bomberkę :)
    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i odważne zdjęcia ☺😘
    Obserwuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie! Ciekawe zestawienie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale chudzinka! :O Pięknie wyglądasz jak modelka :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń