niedziela, 6 września 2015

FIOLET & FUTERKO

Niestety rok szkolny już się zaczął i mam bardzo mało czasu na bloga, ale mam nadzieję, że jakoś dam rade to pogodzić ;)
Nadal eksperymentuje, dlatego się nie dziwcie, że wyglądam jakoś inaczej. Na zdjęciach możecie zobaczyć moje nowe, niebieskie oczy, a właściwie niebieskie soczewki. Uważam, że są świetne i naprawdę przyciągają uwagę!
Dzisiaj typowo jesienny look, ze względu na fioletowo-szare połączenie, ale głównie ze względu na ten ciepły, futerkowy sweterek, który mnie oczarował! Jest naprawdę cudowny i idealnie wpasowuje się w dzisiejszą pogodę.

Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego!























































sweterek - <klik>
spodnie - pieces.
bluzka - zara
torba - <klik>

Ostatnio "przyszły" do mnie nowe spodnie, ale niestety za małe. Mierzyłam się, patrzyłam na tabelę rozmiarów na stronie i  zachowawczo zamówiłam rozmiar L, ale i tak są za małe :(

Dostępne tutaj: <klik>





1. <klik>||| 2. <klik>||| 3. <klik>||| 4. <klik>||| 5. <klik>||| 6. <klik>


37 komentarzy:

  1. Masz rację - soczewki przykuwają uwagę :) CUdny sweterek <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Soczewki świetne, moja siostra miałą fioletowe :D
    Futerko genialne! *,*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne futerko! :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne futerko :)
    Jakoś poradzimy sobie ze szkoła i blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne są te soczewki pasują ci ^^
    A co do futerka to masz rację jest super na chłodniejsze dni idealne!
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te soczewki! Ogólnie bardzo ładnie wyglądasz :)

    moge prosić o klik?
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż. <333
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze Ci w takiej fryzurze! Poza tym, uwielbiam kolor fioletowy i takie 'włochate' sweterki!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja 'the real POCAHONTAS' - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny ten sweterek, idealny na chłodne dni :) poklikane !

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely look and beautiful hair style! very chic and stylish! So pretty jacket.
    Have a fantastic day :))
    http://www.hajducica.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweterek, super fryzurka :)
    Mogę prosić o kliknięcia? Staram się o współpracę :)
    Z góry dziękuję ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/09/wspopraca-z-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądasz! *.*
    Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujący wygląd :). Bardzo podobają mi się twoje soczewki i torebka :D

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny look, soczewki perfect :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna stylizacja i świetny koczek!


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog! :)

    ZAPRASZAM DO MNIE :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam, komentarz miałam dodać na innym blogu ;> Fajna stylizacja, sweterek bardzo mi się podoba, wygląda na ciepły, a ja jestem zmarzluchem :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna bluzka. Lubię takie połączenia dwóch materiałów w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna świetna stylizacja!
    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja! A zjdęcia łooooo! Czekam na więcej :*

    Zapraszam do mnie na spóźnione rozpoczęcie jesieni :) Welcome Fall

    Pozdrawiam cieplutko
    (Nie) zakochana w jesieni
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny ten sweterek! :)


    zapraszam do siebie : milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna fryzura !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post, świetnie wyglądasz i masz bardzo ładny uśmiech :) sweterek na prawdę czarujący :) Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba miło by mi było jakbyś również zaobserwowała :)
    Buziaczki, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne to futerko :) Rewelacyjny kolor spodni :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog. Niedługo zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, ale myślę, że szybko się rozkręcę :)
    http://zwyczajnaajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia, ślicznie Ci w fioletowej szmince :)
    zapraszam do siebie : kamilczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia i stylizacja ♥
    Ja też kiedyś zamówiłam te same spodnie i też niestety okazały się za małe
    Poklikałam, klikniesz u mnie w bannery pod postami? :)
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń