poniedziałek, 17 sierpnia 2015

TRENDY

Dzisiaj będzie o trendach, ale wbrew pozorom, ten post nie będzie zawierał najgorętszych hitów modowych na następny sezon. Dzisiaj będzie o tym, co sądzę na temat trendów, więc jeśli jesteście ciekawi zapraszam do czytania!

Trendy to dla mnie coś całkowicie bezsensownego, pojawiającego się w masowych ilościach w sieciówkach. Załóżmy, że na pokazie, któregoś z sławnych projektantów pojawiły się dwie sukienki w miętowym kolorze, to nowe kolekcje w co drugim sklepie pojawiają się w barwach biało - czarno - miętowych. Jeszcze żeby podkreślić te trendy wystarczy dodać tabliczkę: "największy hit", a ludzie oszaleją. Nie ważne, że ktoś nie lubi zielonego, źle w nim wygląda, czy nawet ta miętowa sukienka się komuś nie podoba to i tak połowa klientów ją kupi, bo jest MODNA (muszę jeszcze raz pisać, że nienawidzę tego słowa?). To teraz powodem do zakupu ubrania jest to, że coś jest modne, a nie to, że ciuch po prostu nam się podoba? Nonsens.
Jakieś dwa lata temu był szał na kolor miętowy i gdzie nie poszłam tam połowa ludzi na chodniku była miętowa! Mam do Was pytanie: Czy te trendy są nadal takie fajne, jeśli robią z nas, a właściwie "nakłaniają" nas do robienia z siebie klonów, czy chcecie wyglądać jak wszyscy, bo coś jest "modne"? Ja nie!
To teraz lepiej być na przysłowiowym "czasie" niż być ubranym w coś co naprawdę nam się podoba?

Przy okazji muszę napisać o zdaniu które kiedyś usłyszałam z ust dosyć znanej, polskiej stylistki: "Moda czasami jest brzydka". Jest to następny fakt, że ludzie oszaleli na punkcie trendów i podporządkowują się im, żeby być modnym, a nie zadowolonym ze swojego ubioru. Dla mnie najważniejszym aspektem w ubiorze jest to, że on mi się podoba, ale coraz częściej myślę, że tylko dla mnie.

Stałam kiedyś na przystanku w mojej miejscowości ze znajomą i szczerze mówiąc nie pamiętam w co byłam ubrana, ale bardzo zdziwiło mnie jej pytanie: "Ładne to! To jest teraz modne?" Ona wiedziała o moim blogu i chyba przez jego pryzmat zadała mi to pytanie, ale czy każda osoba interesująca się modą ma z góry narzucone, że musi ubierać się modnie? Nie chcę się chwalić, ale poruszając się w tym internetowym świecie mody, mimowolnie dowiaduję się o trendach, ale one nie mają żadnego wpływu na mój ubiór. Może dla niektórych z Was robię z igły widły, ale denerwuje mnie fakt, że ludzie utożsamiają ładnie ubraną osobę z osobą ubraną "modnie", a jeśli ktoś nie jest ubrany "na czasie" to automatycznie jest ubrany źle i brzydko. Moim zdaniem najważniejszy jest własny styl, który oczywiście może się zmieniać, byle nie był kształtowany samymi trendami :)

Nie przepadam za trendami przez ich wszechobecność, jednak nie zakładam z góry, że wszystko co jest "na topie" jest brzydkie, ale jeśli mi się coś podoba, to staram się znaleźć bardziej oryginalny model i tak było w przypadku frędzli, które dosłownie "zalały" branże modową. Nie chce się chwalić, że wyprzedzam trendy, czy coś podobnego, ale kurtkę z dzisiejszego posta miałam kupić jeszcze przed Wielkanocą, lecz zanim się obejrzałam została już wyprzedana. Strasznie żałowałam, że nie dokonałam zakupu wcześniej. W między czasie frędzle opanowały sieciówki, przeważały torebki z frędzlami i takie narzutki, kimona. Takiej kurtki nie widziałam. Jej kolor jak i materiał (a'la zamsz) był bardzo popularny. Codziennie sprawdzałam nowości choise'a, ale kurtki nadal nie było. Jednak znalazłam ją na WALK TRENDY i to o ponad 20$ tańszą! Jestem nią po prostu zachwycona, oczywiście ma frędzle, przepiękny kolor, materiał i pasek, którego jeszcze nie tak dawno nie znosiłam w ramoneskach, a teraz go uwielbiam! Kurtka idealna :)
Na początku chciałam ją połączyć z koronkowa sukienką, ale później zobaczyłam podobne look'i na blogach, więc postanowiłam stworzyć coś innego. Karmelowy kolor idealnie połączył się z pomarańczowo - różowym odcieniem spodni. Żeby stylizacja stała się bardziej "moja", założyłam spersonalizowaną koszulkę, którą sama zaprojektowałam, a właściwie przelałam na nią grafikę z tumblr'era, która już bardzo dawno podbiła moje serce! Jest to płaczący Leonardo DiCaprio w roli Jake'a z Tytanic'a. Nie jestem fanką Leonardo, nigdy też nie pooglądałam całego filmu, jedynie widziałam główną scenę, lecz nie chodzi tutaj o film. To grafika mnie zachwyciła, ponieważ łzami Jake'a są foldery, a cała grafika jest jakby otworzona w programie komputerowym. Jak dla mnie bardzo fajna i oryginalna kombinacja! Świetną opcja jest także możliwość umieszczenia swojego imienia lub napisu na własnej koszulce. Tyle opcji umożliwia nam strona Snapmade, gdzie możemy projektować ubrania, kubki, case'y, breloczki i wiele innych. Sklep prawie idealny, prawie, bo zapach jaki miała koszulka po otworzeniu paczki był nieznośny, nie czułam zapachu chińskiego materiału, ale czułam ocet! To dosyć dziwne, ale być może to zapach tuszu, z którego został wykonany nadruk. Na koszulce były tez dwie małe plamki, chyba z tuszu, ale po praniu została tylko jedna, ale już słabo widoczna, a nieprzyjemny zapach znikł.  Mimo tych małych wad i tak jestem bardzo zadowolona :)

Koniecznie napiszcie czym dla Was są trendy i co myślicie o zdjęciach :)

















































































kurtka - <klik> prosze o klik :)
t- shirt - <klik>
spodnie - stradivarius
buty - nike flx experience rn 3 msl

76 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny CIUSZEK ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/2015/08/giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem nie warto sugerować się trendami, a czasem to my możemy wyznaczyć je dla siebie :)
    Buziaki Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kompletnie nie skupiam się na trendach i na tym co w danym okresie jest modne, noszę to co mi się podoba i w czym mi dobrze :) Zdjęcia świetne, kurteczka idealnie pasuje.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki. Jak dla mnie Trendy są inspiracją do kupowania czegoś nowego. Kie mam na nie jakiejś manii

    pozdrawiam

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze napisane! Nie ma co podążać ślepo za modą, skoro można ubierać się tak jak się nam podoba :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane, ja też nie lubię trendów. Uważam podobnie, że każdy powinien nosić to co chce, nie ze względu że to 'modne'. Ładne zdjęcia, poklikane!:)
    Zapraszam do siebie, miło mi będzie gdybyś wpadła!;)
    http://monika-haczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka świetna! Ja mam prostą zasadę - kupuję to co mi się podoba, a nie to co jest aktualnie modne :)
    Pozdrawiam gorąco :*
    Kari Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post a stylizacja cała przemyślana :)
    Bardzo ładna jesteś.
    Zapraszam na nowy post; http://natalistylee-s.blogspot.de/2015/08/mint-effect-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie zdjęcia i kliknęłam w link :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia ! Ja nigdy nie podążam za modą - wolę ubrać się tak, ja mi się podoba i jest wygodnie :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kurtka <3 jest boska! bardzo do Ciebie pasuje. W ogóle stylizacja i miejscówka fajnie do siebie pasują. nice!:)

    naszamarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Twoimi słowami! Najważniejsze to czuć się dobrze w tym co ubieramy, a nie wyglądać "modnie"... Bo moda niekoniecznie jest "piękna" i nie każdy wygląda świetnie w tym co akurat uznawane jest za najlepsze.
    http://bialasukienkazczarnympaskiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście kliknęłam, a kurteczka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam te buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna kurtka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :* http://madeleineee1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. boska kurtka! :)
    zgadzam się z Tobą w 100% jeśli chodzi o modę! swego czasu ślepo dążyłam za modą, kupowałam ciuchy zupełnie do mnie nie pasujące i wyglądałam po prostu śmiesznie (oczywiście wtedy nie zdawałam sobie z tego sprawy :D) Dziś zdecydowanie uważam, że własny styl jest w cenie!
    świetny post ;D będę częściej odwiedzać!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie ładna kurtka, kliknęłam.
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kurtka jest świetna! Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam ;-) A ja mogłabym prosić o polubienie Fan Page? ;-) https://www.facebook.com/pages/Wielopokoleniowo-Trzy/407214376136644?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze powiedziane! ostatnio widziałam zdjęcie grupki dziewczyn, było ich około 7, gdzie każda dziewczyna miała czarne krótkie spodenki, czarny crop top, koszulkę w czerwono-czarną kratę przewieszoną przez pas oraz białe superstary. Owszem, może połączenie było ładne i wygodne, no ale wyglądały jakby nawzajem się sklonowały, a wiec co było w tym pięknego?
    Nie lubię czegoś takiego, jak wszyscy ,,jarają się" daną rzeczą i wszyscy te rzecz mają, bo jest modna! To nie jest nic fajnego!
    A co do Twojej stylizacji to kurtka świetna, ale koszulka wszystko pobija! :D
    serdecznie zapraszam również do siebie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam że każdy z nas jest indywidualnością i powinien bezwlęgnie zachować oryginalność. Rodzimy się niepowtarzalny nie umieramy jako czyją kopia czy marionetka ukształtowana z ludzkich upodobań ! Moda jest jak to określiłaś na czasie, ale nie wszystkim we wszystkim jest ładnie.
    Zgadzam się w stu procentach ! Pozdrawiam Kornelia Mazur :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka jest boska <3 Bardzo mi się podoba :)! Pięknie wyglądasz :)!Na moim blogu pojawił się nowy post ze stylizacją na wesele : http://kingefashion.com/weeding-look/- zapraszam serdecznie do oceny tej stylizacji:)! Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kinga :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tobą ! Pamiętam jak rok temu na ulicach prawie każdy miał kurtkę ,, parkę"
    Co mnie strasznie wkurzało :p. Nawet małe dziewczynki nosiły te kurtki i wyglądały w nich źle. Ja nosiłam taką kurtkę 2 lata temu i ja uwielbiam ale dałam sobie w tamtym roku z nią na rok spokój bo nie chciałam należeć do plagi ludzi ubranych w te kurtki :). Świetne zdjecia i stylizacja również . Bardzo oryginalna :).
    http://martyna-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna kurtka, klikniete moge prosic o to samo w ostatnim poscie :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/red-lip.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna kurtka :) Według mnie też sugerowanie się trendami to totalna głupota, można byłoby wydać dużo kasy na różne modne ubrania ale przecież ta moda przeminie. Ja wolę kupować zgodnie ze swoimi upodobaniami :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bez problemu mogę się z Tobą zgodzić :) Ja sie nie orientuje nigdy w trendach, modzie. Nie interesują mnie te sprawy :) Idę swoim czasem, swoim stylem. Bo to mi przede wszystkim ma się podobać to, co mam na sobie, a nie ludziom ze wsi czy miasta. W końcu to ja w tym chodzę, ma MI być dobrze i wygodnie.
    Nieraz słyszałam "co to jest? czemu to nosisz skoro to już dawno nie modne?" Albo coś w stylu "Jesteś dziewczyną! Jak ty możesz nie lubić zakupów, makijażu czy mody?".... bez komentarza. Nie lubię być wkładana do worka z napisem "wszystkie" bo tak naprawdę powinno tam pisać "nic". I nienawidzę stwierdzenia że wszystkie kobiety są takie i takie.. Wiele się różnię od typowej "laski" a dalej do tego worka mnie wkładają. Ale za to jaki szok, gdy ktoś mówi że jako dziewczyna nie znam sie na tym czy na tym, a okazuje się, że jest odwrotnie ;)
    To jest śmieszne, że ludzie chcą się wyróżniać, a potrafią kopiować styl innej osoby bo ona jest znana.Tak było z air max'ami które nagle stały się popularne. Miałam kiedyś okazję ponosić te buty, no i jak dla mnie, nie były ani wygodne, ani ładne. Po prostu mi się przejadły, gdy codziennie widziałam je u każdej osoby. KLONY. Ale na czymś te firmy muszą zarabiać.
    Albo już ostatni przykład :p Denerwuje mnie też na siłę słuchanie jakiegoś gatunku muzyki (nawet gdy się on nie podoba), ubieranie się tak jak tego gatunku subkultura - tylko dlatego że to jest popularne.
    Podchodzę kiedyś do dziewczyny, która wygląda jak typowy punk, widzę - o! bluzka z Nirvaną! - i podchodzę o zespole pogadać, bo myślę że może znajdziemy więcej niż muzyka wspólnych tematów... Tak. Dziewczyna ubierała się, bo to było trendy, a słysząc pytanie co lubi w zespole... Powiedziała ze to przecież firma produkująca koszulki -.-
    Moim zdaniem - zakładając coś co jest popularne - trzeba też wiedzieć co to znaczy. Bo co gdy kupimy koszulkę z angielskim napisem a tego języka nie znamy? Możemy dodatkowo tą modą się ośmieszyć :)
    Wystarczy xd
    Pozdrawiam, Cami :)
    http://camikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kurteczka :)
    Zapraszam do mnie: http://obiektemwestchnien.blogspot.com/2015/08/blog-post_17.html#more

    OdpowiedzUsuń
  28. nice as usual!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne.zdjęcia :-)
    Mam dość podobne zdanie o trendach.
    Zapraszam do mnie http://little-world-of-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej przypomniało mi się jak kiedyś wychodziłam ze szkoły i większość dziewczyn miała takie same kurtki jesienne w kolorze czarnym lub beżowym z kapturem i "skórzaną" częścią na rękawach to był dopiero wielki trend! Później co druga osoba na ulicy miała taką kurtkę, w sumie to fajnie było się pośmiać z takich klonów :D
    Pozdrawiam cieplutko Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś prześliczna!:)
    Zakochałam się w twojej kurtce , cudowna jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Osobiście nie podążam, za każdym trendem jaki się nawinie. Choć nie zaprzeczę, jest kilka trendów którym uległam np. ramoneska albo biała sukienka. Jednak najważniejsze to mieć własny styl. widać to w Twojej stylizacji:) strasznie podoba mi się kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. zdjęcia są mega klimatyczne :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zdjęcia! Twoja kurta jest cudna :) Ja osobiście staram się nie sugerować trendami. Uważam, że zdecydowanie lepiej jest inwestować w klasyczne fasony. Nigdy nie kupiłabym również rzeczy, w której źle wyglądam(np. szczerze mówiąc w kolorze miętowym nie wyglądam najlepiej :D) albo która mi się w 100% nie podoba.

    Zapraszam do siebie
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w tej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja :*
    Frędzle <3
    Zapraszam!
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Doceniam osoby, które same sobie wyznaczają trendy nie patrząc na innych. Sama staram się podążać swoim gustem jednak przyznam, że czasami wpadam w pułapkę "trendów" chcąc być na topie...

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjna kurteczka! Wolę nałożyć to, w czym czuję się dobrze, a nie to, co jest aktualnie modne. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja! :)) Kurtka cudna! ^^
    Ja nie podążam za trendami, czy modą, sama tworzę swój własny, niepowtarzalny styl. :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie cudne buty :) Śliczne zdjęcia pozdrawiam :)
    olka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Podążam swoimi "ścieżkami modowymi"- noszę to, co mi się podoba, a nie co wisi najbardziej wyeksponowane na sklepowych półkach :)

    MÓJ BLOG- pozytywnikk.blogspot.com
    MÓJ SNAPCHAT: laurapozytywnik

    OdpowiedzUsuń
  42. kurtka cudowna - kliknięte :) lubię ubrać się modnie, ale jak coś mi się najzwyczajniej w świecie nie podoba - nosić nie będę, tylko dlatego, że jest to trendem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie trendy opętały nastolatki. 90% ubiera się tak samo, airmaxy to ma procentowo większą ilość. Kiedyś liczyła się oryginalność i to właśnie kiedyś oryginalni ludzie wyznaczali trendy. Dziś mamy w Polsce skopiowaną modę z USA sprzed paru lat. Gdzieś w okolicach 2007 w stanach modne były airmaxy, dziś modne są tam Jordany i myślę, że za parę lat opętaja polskie ulice niczym dziś airmaxy. Wystarczy spojrzeć na sukces buckethatów na które trzeba było czekać 2lat aż przywedruja do polski z USA. Tak jak to my nie moglibyśmy być wyznacznikiem trendów i to inni ścigali by od nas. Jednak dzień dzisiejszy zbyt wiele ludzi ma w sobie kompleks polskości.

    Zapraszam do mnie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak to znam. Ja wolę kupować w mniej znanych sklepach, bo tam jest mniej ludzi, i mogę być bardziej oryginalna. ^^ Moda, to że wszysycy chodzą tak samo ubrani, i myslą, ze są wyjątkowi. :/
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/pink-jellly-sandals.html Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne zdjęcia :D :)

    http://mojeimienadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie podążam za wyznaczonymi trendami, nie chcę być jak co druga osoba. Najlepiej być sobą po prostu!
    Super kurtka, kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. super stylizacja!! najwazniejsze zeby miec swoj styl:))))
    ja dopiero zaczynam , dziekuje za kazda pomoc!
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne zdjęcia :)
    bardzo orginalna koszulka, bardzo ładnie ją zaprojektowałaś :)
    poklikane oczywiście :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. nigdy nie rozumialam ludzi ktorzy slepo podążają za modą :)
    świetna kurteczka! kliknęłam. mogłabyś kliknąć w link u mnie? :)
    buziaki

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz cudownie. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/czern-i-biel.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawa stylizacja, taka energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Moda czasami jest brzydka - ktoś kto to powiedział jest bardzo mądrym człowiekiem. Nie można ślepo podążać za modą... wydaje mi się ze to co obecnie jest na topie powinno jeszcze zostać przepuszczone przez sitko naszego gustu. Jeśli nam się nie podoba,nie pasuje do naszej figury lub cokolwiek innego - nie kupuje tego! Proste.
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Moda przemija, a styl zostaje! Kazdy w sumie ubiera sie tak, jak mu sie podoba, ale bez przesady, zeby kupowac nowe ubrania tylko z tego wzgledu, ze to jest modne. Kurtka bardzo mi sie podoba, to chyba pierwsza rzecz ktora mi sie rzucila w oczy. Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Moim zdaniem co do stylizacji masz oczojebne buty więc powinnaś stonować z resztą :) Czyli myślę że spodnie powinny być w innym, ciemniejszym kolorze :) co do posta bardzo spoko.
    Trendy? hm.. moim zdaniem podążanie za nim to być jak każdy, a ja nie lubię być jak wszyscy.. wiec? mam swój styl, swój trend i tego się trzymam :) Tyle ode mnie pozdrawiam JM.
    http://jakubmarssh.blogspot.com/2015/07/black-and-white-adidas.html zapraszam do komentowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie powinnam :) Nie cierpię nudy i własnie dlatego nie ubrałam ciemnych spodni! Nie chciałam wyglądać banalnie i zachowawczo :)

      Usuń
  55. Masz racje powinniśmy ubierać się w to co lubimy, ja też nie zwazam na modę. Ale jeśli jets jakąś modna rzecz i spofoba mi się chciałabym ja mieć to po prostu ją kupuje, ważne aby mi się podobała

    Zapraszam!
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja raczej ubieram się w to w czym czuję się wygodnie ;) ale czasami podążam za trendami które mi akurat przypadną do gustu.
    Świetna jest ta kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  57. kurtka jest rewelacyjna ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  58. swietne buty!

    http://natalia-naaatalia.blogspot.com/2015/08/sea-black-romper.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdjęcia są cudowne. Naprawdę, bardzo mi się podobają.
    Mój Blog

    Mohę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    \KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz, mam tą karteczkę, więc wiem, że jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  61. piękne zzdjęcia! cudowny blog! http://kasiak-dominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wiesz co? Masz rację. Ludzie lecą na te nowe rzeczy, jakby nie mogli zachować swojego oryginalnego stylu. To jest trochę dziwne, że w sklepach jest ciągle to samo bo jest to modne. Sama nie interesuję się pokazami mody bo moim zdaniem ubrania pokazywane tam nie są wcale ładne.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja stawiam na wygodę :D
    Czy mogłabyś poklikać w linki: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Super kurtka, uwielbiam styl boho :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/08/220815-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  65. Kurteczka zamszowa to jest, świetny look !
    Bardzo podobaa mi się przed ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczny blog i piękne zdjęcia ! Stylizacja również cudowna :) Obserwuje !
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserowania oraz komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    UWAGA! KONKURS ! Zapraszam na konkurs, warunki są banalne a nagroda myślę ze Ci się spodoba :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zdjęcia, jesteś cudna! ;-)
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/06/happy-summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ciekawe zestawienie! :)
    Jestem tego zdania, że powinniśmy zostać wierni własnemu stylowi. Powinniśmy znać swój gust i wiedzieć, że nie wszystko, co modne musi się ładnie na nas prezentować i musi się nam podobać. Nie lubię później tego szumu wokół jakichś rzeczy i tego, gdy wszyscy ubierają się tak samo. Śledzenie najnowszych trendów i kupowanie każdej nowej rzeczy z szalejącej obecnie mody nie jest dobrym pomysłem. Choć jak kto woli. Warto jednak odnaleźć swój styl i nie dążyć ślepo za trendami.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale ślicznie wyglądasz! <3
    Ja uważam , że każdy powinien mieć swój własny styl, a trendy powinno go tylko inspirować :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. super wpis!
    zapraszam do mnie . ;)
    jestem tu nowa, jedno wejście więcej +1 uśmiech na mojej buźce! ;*

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgadzam się, te panujące trendy są po prostu głupie.
    Powinniśmy nosić to, co nam się podoba i w czym dobrze się czujemy.
    A jeśli dany produkt, który jest akurat w modzie nam się spodoba to czemu nie?
    Obserwuję bloga, więc będę wpadać częściej.
    PS. Cudne zdjęcia.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń