poniedziałek, 24 sierpnia 2015

SAMOZWAŃCZA KREATYWNOŚĆ

Trzymając złotą torebkę w ręce i patrząc na holograficzne szpilki, uświadomiłam sobie, że połączenie złota i srebra jest dla mnie jak biało czarny zestaw. Taka moja wersja klasyki ;) Nie wiecie jaką przyjemność daje mi łączenie (a dla innych mieszanie ;)) nieoczywistych, pozornie niepasujących do siebie, lub po prostu uznawanych za "gryzące się" kolorów czy rzeczy. Za folkiem nie przepadam, ale spodobał mi się w tej złagodzonej wersji, w połączeniu z frędzlami. Wyjątkowo spodobał mi się motyw kwiatowy w słowiańskiej wersji, a przepiękny odcień różu spódnicy, idealnie podbił zgaszoną czerwień kwiatów.
Przedstawiam Wam, dzisiaj trochę inny zestaw, w którym sporo namieszałam, ale ja lubię mieszać :D
Wiem, że bluza sportowa w połączeniu z bardziej elegancką stylizacją to nic odkrywczego, ale bluza ze skrzydłami jest mega unikatowa. Żeby złagodzić (nie przyćmić) sportowy charakter bluzy, dodałam przepiękny naszyjnik od Ocean fashion! Ja nigdy nie widziałam czegoś podobnego i myślę, że jeszcze nie raz wykorzystam takie połączenie. Wiem, dużo tego, ale mi się podoba :)

Pewnie po przeczytaniu: bluza sportowa + elegancki look nasuwa Wam się stwierdzenie SPORTOWA ELEGANCJA? Ja go nie cierpię! Posiadam grupę słów, które same z siebie mnie denerwują, ale w tym przypadku jest trochę inaczej. Mam uraz do tych dwóch słów, z powodu osób, które ubierając sukienkę i sportowe buty, piszą lub mówią: Dzisiaj nowa stylizacja! Bardzo oryginalna! Wpadłam na bardzo unikatowy pomysł, aby połączyć elegancje ze sportem! Dzisiaj coś nowatorskiego - SPORTOWA ELEGANCJA!
 3... 2... 1... CHCE MI SIĘ KRZYCZEĆ!
Oczywiście tą wypowiedź napisałam sama, ale niestety często czytam coś podobnego. Mam taki mały apel do tych kreatywnym osób: Halo! Pobudka! Sportowe buty i sukienka to było coś kreatywnego, ale jakieś 3 lata temu i  pojawiło się (jak zawsze) najpierw na największych wybiegach. Także taka mała rada: Jeśli nie chcecie się ośmieszać nie piszcie czegoś takiego, a jeśli chcecie być kreatywni to wymyślajcie rzeczywiście coś nowego, coś własnego, bo samozwańcza kreatywności nie daje satysfakcji, przynajmniej dla mnie :)

CO SĄDZICIE O TEJ SPORTOWEJ ELEGANCJI? :) PODZIELCIE SIĘ SWOIMI OPINIAMI W KOMENTARZACH!




































































Na DRESSGAL zamówiłam dwa zestawy pędzli, o których jest głośno na You Tube'ie, ponieważ są idealnym odwzorowaniem pędzli Real Techniques, a niektórzy twierdza nawet, że to te same pędzle. Wszystkie napisy na pędzlach, na opakowaniu są takie same jak na oryginałach, a nawet futerał na funkcje, że można go postawić. Same pędzle są bardzo miękkie i zbite, więc to chyba oryginały, a na DRESSGAL są wiele tańsze :)





1. pędzle - <klik>
2. pędzle - <klik>
bluzka - <klik>
spódnica - H&M
bluza - <klik>
torebka - <klik>
naszyjnik - <klik>
buty - <klik>

 BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE :)

ZACHĘCAM TAKŻE DO ODWIEDZENIA KILKU SKLEPÓW,  KTÓRE AKTUALNIE OFERUJĄ DUŻE PROMOCJE ;)

<KLIK>
<KLIK>
 <KLIK>
<KLIK>
<KLIK>
<KLIK>
<KLIK>



74 komentarze:

  1. Ta bluzka z frędzlami jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam,że super ! ,ja jeszcze założyłabym sportowe buty :-)! , ale Twoje szpileczki są cudne <3

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrody benedyktyńskie na zdjęciu. Sliczne miejsce na zdjęcia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza połączona ze spódnicą i dodatkowo z naszyjnikiem nie zrobiła na mnie wrażenia, jednak zestawienie bez bluzy jest genialne! Spódniczka bardzo śliczna, a bluzka z frędzlami skradła mi serce, buty również :)

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie to niestety też wrażenia nie robi, przyjemniej się czyta to, jak piszesz o tej stylizacji, niż ogląda całość na zdjęciach, szczególnie z tą bluzą (oczywiscie nie mówię o Twoich pięknych włosach i świetnej cerze bo je można oglądać cały czas:)

      Usuń
    2. Ok, rozumiem :) W sumie spodziewałam się, że ten look nie wszystkim się spodoba, ale ja publikuję tylko takie zestawy, które mi się podobają, nigdy nie zadaje sobie pytania: "Co powiedzą inni", bo to dla mnie nie ma znaczenia :)
      Oczywiście szanuję Wasze spostrzeżenia, ale nie mam zamiaru być taka jak większość, że bluzka + spódnica jest ok, lubię nie-oczywistość, uwielbiam wymyślać coś nowego i nie lubię schematów ;) Jedni lubią oryginalność, a inni "zwykłość" ;)

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się bluza
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się stylizacja zarówno z bluzą jak i bez :) Świetne masz paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz :D bardzo ładna jest ta bluzka ^^
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza! :D
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki cudne! <3 *-* Nie mogę przestać na nie patrzeć! ^^
    Poklikałam w linki ^^
    Mogłabyś w wolnej chwili poklikać również u mnie? :))
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jest super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor spódnicy i ekstra buty!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna koszulka z frędzlami

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się. Ktoś ubierze się jak ładna pani z okładki i już mówi,że to jest takie oryginalne... Bluzka przecudna1 *,*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeju! Jakie śliczne buciki <3
    REAKTYWACJA BLOGA, zapraszam :)
    http://be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz w takiej stylizacji! naprawdę cudne buty!
    Nowy post na moim blogu-klik - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka jest super! Fajnie wyglądają frędzle :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, śliczna,śliczna ta spódniczka! Chyba wybiorę się na zakupy do h&m'u :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka jest świetna! Ogólnie całe połączenie bardzo mi się podoba. Te pędzle wyglądają naprawdę jak oryginalne. :)

    Byłabym bardzo wdzięczna, jeśli kliknęłabyś w linki. :)
    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie podoba mi się ta bluza, ogólnie całe połączenie przypadło mi do gustu, a pędzle rzeczywiście wyglądają jak oryginalne. :)

    Byłabym bardzo wdzięczna, jeśli kliknełabyś w linki. :)
    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne buty :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja, oryginalna i piękna! :)
    Poklikałam w linki ;D

    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia. Najbardziej pokochałam buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna stylizacja i piękne zdjęcia :) Oczywiście poklikałam ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszulka i buty są genialne! :)
    Świetna stylizacja, którą pokazałaś na bardzo dobrych zdjęciach.
    Pozdrawiam!
    http://szpiegtworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane :) Masz cudne nogi *_*
    http://style-and-photos-of-martha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post najbardziej podoba mi się spódnica jest przecudna. Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, najpiękniejsza jest spódnica. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja, spódniczka jest genialna.. Ale trochę za dużo zdjęć do 1 wpisu, jak dla mnie, ale jak to woli.. :)
    Zapraszam do siebie

    addmetoyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look<3 Bluzka jest mega!:) Też mi wpadła w oko!:)
    Zapraszam do mnie:)
    Follow for follow?:)

    http://www.justcleo.pl/2015/08/turquoise-shorts-grey-casual-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodobał naszyjnik, jednak 20 dolców to sporo jak na zwykłą błyskotkę :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Całość świetnie do siebie pasuje! :)
    Poklikałam w linki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie trochę za dużo się dzieje, nie czułabym się dobrze w takim zestawie, ale Tobie pasuje :) prześliczna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw! Szczególnie podobają mi się buty oraz spódniczka, przecudowna!
    Jednak do mnie chyba by nie pasowała :) Ja wolę jednokolorowe lub najwyżej dwukolorowe zestawy, jakoś mnie nie kusi na większą ilość kolorów :) Za to Tobie w nich bardzo ładnie :) Buziaki ;*


    evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny outfit :D
    Naprawdę świetne zdjęcia! ;)
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy model spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty, buty i jeszcze raz buty.<3
    Stylizacja bez bluzy jest świetna, jednak podoba mi się fakt, że eksperymentujesz z modą.:) niewiele osób ma taką odwagę.:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uczciwie poklikałam we wszystkie linki !
    Bluzka i buty są cudowne,stylizacja bardzo mi się podoba. Zupełnie w moim stylu !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz! :3
    Buty są świetne!


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikałam.Poklikasz u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zakupynowoscipromocja-001-dresslink.html
    i http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/nowa-oferta-shein-darmowa-wysyka.html ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam dwie wiadomości, chyba dobrą i chyba złą. Dobra jest taka, że masz mega oryginalną urodę i gdybyś chciała, mogłabyś podziałać coś w tym kierunki (jakiś modeling?), zwłaszcza, że jesteś młodziutka i łatwo by Ci było się dostosować do standardów agencyjnych. Lubisz zdjęcia więc myślę, że spełniłabyś się, występując chociaż hobbistycznie jako modelka :) Zła wiadomość jest taka, że w życiu nie założyłabym takiej kombinacji wzorów, kolorów, stylów i tekstur :/ Jeden wielki misz masz, a można by z tego naprawdę złożyć coś fajnego. Następnym razem nie wrzucaj wszystkiego co masz pod ręką do stylizacji :) Chyba, że ja się nie znam... Buziaki, T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Co do stylizacji to opisałam wszystko w poście, lubię nieoczywiste połączenia i lubię jak dużo się dzieje! Nie wrzuciłam wszystkiego co miałam pod ręką, nie na tym polega moja "taktyka" ;)

      Usuń
  41. ojeeeeeeejku jestem zakochana w tych butach !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie spodziewałam się, że ta stylizacja mi się spodoba, a tu takie zaskoczenie :) Połączenie z bluzą daje na prawdę ciekawy efekt, osobiście nie zakładałabym naszyjnika na bluzę, ale poza tym jest świetnie ;3
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. sportowa elegancja się ze sobą nie gryzie!:) pędzle super jeszcze cena minimalnie ponad 6 dolarów.. nie ma szału:) tyle, że ja kompletnie nie wiem do czego który służy!:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja lubię sportową elegancję:-) fajna stylizacja:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo spodobało mi się u Ciebie to połączenie :)

    Nowy post ! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  46. super stylizacja :)

    ps dziękuje za komentarz u mnie mam nadzieje ze jeszcze wpadniesz
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia :)
    Poklikane :D
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ta stylizacja jest świetne, zakochałam sie w butach.
    haha, wszędzie głośno o tych pędzlach!
    buziaki:*

    luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku jakie śliczne buty :)
    poklikałam czy mogłabyś zrobić to samo u mnie na blogu? Byłabym Ci bardzo wdzięczna :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja! Bardzo ładne buciki! :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc małe wsparcie jest mile widziane! :)
    http://mademezuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ta bluza jest cudowna :) świetnie dobrałaś ubrania do niej! <3

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja :) Więcej takich outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow jakie ty masz piękne długie włosy :) .......ciekawa stylizacja choć nie w moim stylu :) poklikałam w linki :)

    http://zakatek-moniki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam takie stylizacje ! Pięknie wyglądasz :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny blog ! ♥
    zapraszam do mnie : http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna spódnica, chociaż całkowite połączenie nie jest w moim stylu- dla mnie trochę te rzeczy do siebie nie pasują, ale każdy lubi co innego :-) No i paznokcie masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie spodziewałam się, że takie połączenie aż tak mi się spodoba! :)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. ooo Rzeszów :) świetna spódniczka, look podoba mi się bardziej w wersji bez bluzy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Stosunkowo oryginalne połączenie ale jest okej :D
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow ! Pięny blog i cudowne zdjęcia ! Stylizacja również pięna :) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwowania :)
    Mój blog[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  61. przeeeświetne te buty *-*

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. lubię niebanalne połączenia :) poklikane ! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeju, stylizacja bardzo kontrowersyjna, natomiast połączenie skradło moje serce <3 Idealne :*
    Świetna stylizacja :)
    Genialny blog! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. Stylizacja jest cudowna <3
    Poklikałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz śliczne włosy. Torebeczka mi się spodobała, ale kreacja również :D

    Pozdrawiam i klik :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładna stylizacja ^^ Wszystko ze sobą współgra i wygląda bardzo dobrze choć tego się nie spodziewałam po takiej mieszance ♥

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń