niedziela, 9 sierpnia 2015

KOPIA ZAPASOWA

Kserokopiarka to bardzo przydatne urządzenie, ale niektórzy chyba za bardzo pokochali technikę. Rozumiem, że ludzie chcą być wolni jak ptaki, piękni jak kwiaty, ale nie rozumiem dlaczego na wzór papierowych kartek chcą być czyimiś kopiami. Miałam kilka sytuacji kiedy ktoś mnie kopiował i zapewniam Was. że teraz się nie chwalę, ja zdecydowanie się żale. Zaczynało się od używania tych samych, charakterystycznych słów; przez pisanie takimi samymi długopisami, a skończyło się na jedzeniu tych samych rzeczy. To strasznie mnie irytowało. Dziwi mnie fakt, że niektórzy nie chcą być sobą, tylko upatrują sobie "ofiarę", która kopiują. Nie bez przyczyny napisałam "ofiarę", bo takie zachowanie naprawdę potrafi być uciążliwe. Rozumiem inspiracje, zafascynowanie się kimś, ale kopiowania nie znoszę. Nie lepiej starać się być lepszym od innych? Nie lepiej udoskonalać siebie, być lepszą wersją siebie? Uważam, że każdy ma w sobie coś ciekawego i jeśli jeszcze tego nie znalazł, to powinien tego szukać aż do skutku, ale musi szukać w sobie, nie w kimś innym. Nikt nie może sobie zrobić większej krzywdy, jak kopiowanie innych. Natknęłam się kiedyś na frazę: "Ksero=zero" i absolutnie się z tym zgadzam.

Często chęć kopiowania pojawia się w momencie poznawania nowych osób lub chęci zaimponowania komuś. Na pewno znacie kogoś takiego, kto ma mnóstwo znajomych i wszyscy go lubią, ale czy to takie ważne żeby mieć tysiące znajomych? To smutne, że dla niektórych aspiracją w życiu jest dążenie do coraz większej liczby znajomych, ale to już sprawa indywidualna. Warto się zastanowić czy chcemy, żeby ktoś polubił nas czy odwzorowane cechy kogoś innego. Nie lepiej być sobą? Czuli byście się dobrze jakby inni polubili wasze udawane zachowania, a nie prawdziwych Was? To zależy tylko od nas samych, czy damy innym szansę poznania  naszych prawdziwych osobowości. Zastanawiam się jeszcze czy, żeby utrzymać przy sobie tych "znajomych", trzeba już zawsze udawać kogoś innego? Myślę, że to nie ma sensu.

Kopiowanie niestety istnieje także w modzie, przez co wiele osób wygląda tak samo, a ja tego nie lubię. Może jeszcze nie mam mega oryginalnych ubrań, ale do tego dążę. Lubie jak ludzie na mnie patrzą i nienawidzę wtapiać się w tłum, uwielbiam błyszczeć i tego przykład przedstawiam Wam w dzisiejszej stylizacji :)

Ostatnio dostałam zestaw pędzli z Shein i jestem z niego bardzo zadowolona! Pędzle w ogóle nie kują i są dosyć gęste. Skuwki są również bardzo dobrze wykonane. W zestawie 32 pędzli znajdziemy pędzle do oczu, do brwi, do konturowania, a właściwie do każdej części makijażu! Jedynym minusem jest słabej jakości pokrowiec, który przyszedł zadrapany.
Naprawdę polecam ten zestaw, ponieważ pędzle są bardzo tanie i bardzo dobre :)
Dostaniecie je tutaj: <klik>











































t-shirt - <klik>
spódnica - <klik>
buty - <klik>
bransoletka - house



41 komentarzy:

  1. Tez nie lubie kopiowania. Wiele osób wygląda tak samo i tylko dlatego by być lubianym.
    Ładna stylizacja ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100% się zgadzam! Wolę by mnie lubili taką jaką jestem, nawet mniej, niż kiedy bym kogoś udawała. :)

    Klikniesz u mnie w najnowsze linki? Odwdzięcam sie! ^^
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/wishlista-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning skirt dear!! I love the way you styled it with that t shirt! Amazing!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś robiłam to o mój starszy brat, ale wiadomo wyrosłam z tego kopiowania go. Teraz na świecie jest mnóstwo kopii. Kliknęłam w linki. Zrobisz to samo u mnie? :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą! Dla mnie kopiowanie to nie mianie na siebie pomysłu, według mnie trochę żałosne.
    Śliczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To co napisałaś jest takie prawdziwe :(
    Cudownie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna spódnica. Niestety ludzie podążają za modą i wszyscy wyglądają identycznie, też tego nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie podoba mi się bluzka :3 swietny post!Pozdrawiam!Zapraszam również do siebie :)KLIIK Jeśli mój blog ci się spodoba, zostaw obs lub kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjecia!
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc:)))) ja juz obserwuje;-)
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dążę w jakimś stopniu do oryginalności, nikt nie lubi być tacy jak wszyscy. :) A ty wyglądasz pięknie, ale nie jak wszyscy.

    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kopiowanie jest bardzo irytujące.. Zgadzam się z każdym słowem w twoim poście :)
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście jeszcze nie spotkałam się z tym, by ktoś kopiował mnie i mam nadzieję, że to nie nastąpi :) Zawsze chciałam mieć tą koszulkę, bardzo ładnie wyglądasz :) Poklikałam w linki :)

    http://apricot-cupcake.blogspot.com/2015/08/wishlist-from-dresslink_10.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są genialne! Super to wszystko wygląda:) Kopia zawsze będzie inna ;)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny t-shert :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2015/08/meetyt-3.html

    OdpowiedzUsuń
  16. super te buty i spódniczka! przyciągają uwagę. Świetnie dopasowałaś ta koszulkę :) <3
    bardzo mi się podoba :)
    zapraszam też do mnie :) http://bloondineblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak kopiowanie może doprowadzić do białej gorączki. Fajnie jest jak ktoś się tobą inspiruje ale kiedy widzisz ze robi to samo co ty albo udaje chory wyścig szczurów żeby pokazać że w czym co ty wymyśliłas ona/on jest lepszy grrr horror. Nie lubię takich ludzi. A dużo takich sytuacji mam..

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kiedyś miałam sytuację, że ktoś kopiował moje zachowania, ale na szczęście szybko dałam mu do zrozumienia, że mi to nie odpowiada ;) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonale Cię rozumiem ! Też miałam kilka nieprzyjemnych sytuacji tego typu... Również uwielbiam się wyróżniać. Z reguły wystarczało to, że cały rok chodziłam w sukienkach/spódnicach, a gdy założyłam spodnie, jak większość dziewczyn, znajomi uznawali to za święto ;) Fajnie jest być nieco innym od tego szarego tłumu :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, z przyjemnością Cię zaobserwuję :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz, a koszulka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak mam z moją kuzynka :)
    http://weronikablog11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne połączenie elegancji i tej luźniej koszulki, super to wygląda! :D
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw pędzli wygląda zachęcająco :) A na fotkach wyszłaś ślicznie :0 Dziękuję za odwiedziny ;)

    http://veryberrygirl.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja :)
    Obserwuje i licze na rewanż :)
    modonistka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia! Ja również nienawidzę kopiowania. Miałam kilka takich nieprzyjemnych sytuacji i na prawdę Cię rozumiem. To jest strasznie uciążliwe i denerwujące. Rozumiem inspirowanie się, ale kopiowanie to już przesada!
    A w wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka śliczna stylizacja ! ♥
    http://wiolaablog.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczna stylizacja, zdecydowanie się wyróżnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też nienawidzę kopiowania czegoś od innych i tego wtapiania się przez to w tłum. Dlatego ja staram się iść własną drogę i mam swój własny styl. Świetnie napisany post :))
    Super wyglądasz! Genialna koszulka :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie wyglądasz ! Też nienawidzę kopii, to jest strasznie uciążliwe... a najgorsze jak osoba która Cie kopiuje mówi " ale beznajdziejne...ale brzydkie..." itp. a pare dni później ma coś identycznego. W moim przypadku doszło nawet do kopiowania moich wspomnień. Może to się wydać absurdalne ale tak było ! Opowiadałam koleżance o tym co mi sie przydarzyło a ona chodziła i to powtarzała ale tak, że ona to przeżyła... straszne :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia! Jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne buty! Mnie też nie raz kopiowali.... strasznie to irytujące ! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne buty !!! całość wygląda świetnie ;))

    www.nicoleeyee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica jest przecudowna!!!! ♥ Jestem w niej zakochana.
    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy post i zgadzam się całkowicie z Tobą. Również irytuje mnie kopiowanie innych, jestem zdania, że każdy powinien być sobą! Nie twórzmy z siebie armii klonów, bądźmy odrębnością i wyróżniajmy się! :) Pokazujmy światu własne piękno, a nie kopię kogoś innego..
    Stylizacja ciekawa, podoba mi się!
    http://bialasukienkazczarnympaskiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja mam różne dni: niekiedy lubię się wyróżniać i zwracać na siebie uwagę, a czasem wręcz przeciwnie. Jednak zawsze staram się, aby choć jedna rzecz w całej stylizacji była "moja". :)
    Zestaw pędzli na pewno bardzo przydatny!

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem kopiowanie nie ma najmniejszego sensu ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja miałam kiedyś taka koleżankę która mnie mega kopiowala jak sobie fajna jakaś rzecz kupiłam to na drugi dzień miała taką samą :( ludzie naprawdę przesadzaja klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oo widzę znajoma sytuaja.
    Coś okropnego. Nie lubię "koleżanki" z całego serca ,głównie za kopiowanie mnie..
    Juz nie chodziło o ubrania .. chodziło o wygląd ,makijaż , fryzura, pasje (siatkówka). Po tygodniu mogłam zobaczyć KOPIE tego co miałam na głowie czy na twarzy. Myślałam ,że to jakiś żart, więc specjalnie obciełam włosy...a dokładniej grzywkę nie byłam wcale zaskoczna tym co mnie za tydzien spotkało na szkolnym korytarzu :) Co jest najgorsze? Idę do nowej szkoły...oczywiście nie ominęło mnie to,ze poszła do tej samej szkoły na ten sam kierunek...Siatkówka? Od kiedy zaczęłam chodzić na trenigni ,również zaczęla być jej pasją. Mylono mnie z nią po dłuższym czasie.. Się rozpsisałam.. A to co napisałaś Ty wyżej. Godne przeczytania :) Świeta prawda :)

    http://realistyczniieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń