piątek, 28 sierpnia 2015

BORN PRETTY STORE

Dzisiejszy post będzie o Bornprettystore.com, chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat produktów tej firmy. Od BPS dostałam już 3 paczki i z każdej jestem bardzo zadowolona :) W tej paczce miałam okazje "przetestować" biżuterię oraz jeden produkt do ust. Biżuteria jest sztuczna, ale jest bardzo dobrze wykonana.

1. Kredka do ust. Byłam sceptycznie nastawiona do zamawiania produktów do makijażu z takich "niekosmetycznych" firm, ale po recenzji pewnej vlogerki, zdecydowałam się na ten produkt ;) Miałam nadzieję, że odcień będzie bardziej fioletowy, ale jest to typowa fuksja, z lekkimi fioletowymi tonami. Kredka bardzo dobrze się rozprowadza, jest bardzo napigmentowana i cudownie nawilża. Polecam!




2. Nausznica. Zawsze chciałam mieć taka błyskotkę i wreszcie znalazłam idealny model! Nausznica ma świetny kształt, który pokrywa się z linią ucha, co jest wielkim plusem. Jest bardzo dobrze wykonana, kryształki są stabilne, a zapięcie dobrze przystosowane, dzięki czemu nausznica dobrze się trzyma.




3. Pierścionek. Jest to bardzo nietypowy pierścionek, ponieważ nie zakładamy go ani do końca palca, ani do połowy, tylko na początek paznokcia. Uznałam, że idealną nazwa dla niego będzie: pierścionek na paznokieć. Ma formą malutkiego diademu i również jest idealnie wykonany. Cyrkonie nie odpadają i świetnie zdobią nasz manicure. Dodatkową zaletą jest to, że pierścionek ma regulowaną szerokość, tak, że możemy go dopasować do grubości palca.






4. Zestaw kolczyków. Ten sam model kolczyków, ale w trzech kształtach! Największy może posłużyć jako klasyczne septum, środkowy jako kolczyk do nosa, a najmniejszy jest idealny do ucha, na chrząstkę.  W sumie to wszystkie kolczyki z zestawu nadają się na ozdobę do ucha! Naprawdę bardzo uniwersalny i przydatny zestaw, a żeby nosić te kolczyki nie trzeba mieć przekucia!



5. Łańcuszek. Przepiękny, klasyczny i pasujący do wszystkiego. Jest troszeczkę dłuższy od standardowego, dzięki czemu świetnie ozdabia każdą koszulkę. Myślę, że każdemu przydałby się taki łańcuszek.



Mam dla Was kupon na - 10% na zakupy na BPS. Przy zamówieniu wystarczy użyć kodu:  DREAMT10  i możecie cieszyć się zakupami!


kredka do ust - <klik>
pierścionek na paznokcia - <klik>
nausznica - <klik>
zestaw kolczyków - <klik>
naszyjnik - <klik>

CO SĄDZICIE O BORN PRETTY STORE?



29 komentarzy:

  1. Jaki piękny kolor! No i ta nausznica- cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o matuchno, jakie paznokcie *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ten sklep :) ale mam stamtąd tylko pędzle bo tak wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam dużo rzeczy u innych dziewczyn z born pretty store i zawsze podobają mi się ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze napigmentowana kredka!
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pierścionek :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka razy przeglądałam ofertę tego sklepu, ale jakoś tak wyszło że nic jeszcze nie kupiłam.
    Nausznica najbardziej mi się podoba ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Kolor szminki mnie urzekł! :)) Ale łańcuszek również śliczny, reszta rzeczy z resztą tez ^^
    Poklikałam :>
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza nausznica i pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy, ten ostatni naszyjnik jest piękny! A ta kredka do ust - genialny kolor! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Udane zamówienie. :DD
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nausznica jest naprawde cudowna *_*
    Zapraszam do siebie http://zyjmynadzieja.blogspot.co.at :))

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się kolczyki i łańcuszek, jako, że zawsze wolałam ubierać się na luzie, biżuteria nie jest dla mnie :)
    http://slowopasja24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nausznica i pierścionek są po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i biżuteria, a paznokcie- cudo :) || http://pvulineblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Swoją drogą, masz śliczne pazurki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym przekonać rodziców na nausznice bo kolczyków nie nawidzę i nie noszę od 5 lat. Born pretty store zawsze mnie ciekawiło i dalej ciekawi :)

    vikabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pierścionek mnie bardzo zaciekawił nie widziałam u nikogo ale szczerze powiem bardzo mi się podoba !! no i kredka do ust. chyba czas taka nabyć ;) www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w pierścionku <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście nigdy jeszcze nie zamawiałam na tej stronie, ale fajnie wyglądają te rzeczy. Uroczy jest ten pierścionek!
    www.insolitounusual.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny pierścionek i naszyjnik na szyję <3
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/back-to-school1.html

    OdpowiedzUsuń
  23. ten pierścionek jest mega oryginalny, nigdy czegoś takiego nie widziałam :)
    podoba mi się kolor kredki, a naszyjnik chętnie bym przygarnęła 8)
    kolczyki nie w moim stylu :D

    http://silverpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń