czwartek, 16 lipca 2015

SOUFEEL

Ostatnio dostałam propozycje współpracy z Soufeel i kiedy przeglądałam ich stronę zakochałam się w ich charmsach, które są wykonane w 100% ze srebra :) Firma jest naprawdę godna polecenia, bo zarówno bransoletka jak i charmsy są świetnie wykonane. Bransoletka jest solidna i ma dobre mocne zapięcie, które niestety zniszczyło mi paznokcia, ale nie ma możliwości, żeby bransoletka samoistnie się rozpięła, więc jest to duży plus. Charmy są idealne wykonane. Wszystkie detale na charmsach są wyraźne i  mają, tak jak bransoletka logo Soufeel. Pięknie wyglądają, ale piesek mnie trochę zawiódł, ponieważ mając założoną bransoletkę, cały czas się obraca i nie widać, że to piesek. Poza tym, jestem zachwycona! Charmsy wyglądają dobrze w zestawie, jak również pojedynczo.Wybór na Soufeel jest naprawdę ogromy, ta firma oferuję też inną biżuterię np. naszyjniki i pierścionki. Moje zamówienie przyszło w pięknym, bardzo dobrze wykonanym pudełeczku, a do paczki była dołączona torebka. Firma pomyślała o wszystkim, ponieważ taka bransoletka jest świetna na prezent i zamawiając ją dostajemy w pakiecie piękne opakowanie. Miejcie na uwadze, że wszystkie produkty tej firmy są wykonane ze srebra i wysyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 50 dolarów, a na zwrot produktów mamy aż cały rok! Zdjęcia charmsów dodam według mojej skali, od tego który najbardziej mi się podoba, do tego który jest najmniej urokliwy.

Bransoletka startowa <klik>

1. Kryształowy <klik>



2. Aparat <klik>



3. Walizka <klik>




4. Charms z miesiącem urodzenia <klik>




5. Piesek (wyprzedany)
















14 komentarzy:

  1. Prześiiczne ! Zazdroszcze wspolpracy :( sherwootblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna tez mam swoja :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/paski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, śliczne bransoletka, najlepszy piesek, szkoda że go już nie ma ;)

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. aparat i walizka najbardziej mi się podobają <3
    to gratuluję współpracy :) świetnie, że są tak profesjonalne firmy i chcą współpracować z bloggerkami :))
    również cudowne opakowanie ^^
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna firma! Urzekł mnie aparat <3
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ! Już się nie mogę doczekać aż moja przyjdzie :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aparat i walizka są naprawdę urocze! <3
    Pozdrawiam,
    www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, śliczne. *.* Uwielbiam takie bransoletki. :) Poklikałam w linki. ;]

    Poklikasz w banner i w linki w wishliście? :)
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna bransoletka! :)
    Za zawieszka(?) aparat, cudowna :D

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń