niedziela, 12 lipca 2015

BITWA NA FLAGI

Już kiedyś pisałam, że old school płynie w moich żyłach i nadal tak jest. Pomimo mojej wielkiej miłości do nowoczesnych krojów, uwielbiam styl dawnych lat. W moim look'u głównym, old school'owym elementem jest sportowy t-shirt, który stał się numerem 1. w mojej szafie. Odkryłam też dawno zapomniany model czapki, który idealnie wpisał się w klimat stylizacji. Torebka jest kolejnym dodatkiem, który prowadzi mnie w drogę oryginalności i za to ją kocham!
Jak można nie kochać torebki - mleka? :)

_________________________________________________________________________________

Parady równości na coraz większą skale? Tęczowe zdjęcia profilowe? Nie wiem jak Was, ale mnie to denerwuje! Piękny symbol jakim jest tęcza, oznaczający niegdyś przymierze między Bogiem, a ludźmi, stał się symbolem tolerancji i jest utożsamiany z homoseksualistami. Może nie jestem idealną katoliczką, ale ze względu na wiarę nie akceptuję homoseksualistów. Nie przekonują mnie słowa, że miłość to miłość. Nie cierpię jak ludzie akceptujący na sile wpierają innym, że tylko oni maja racje i nachalnie próbują zmieniać poglądy innych. Każdy ma prawo do własnych poglądów i do własnego zdania, i każdy powinien to szanować! Myślę, że dałabym radę znieść widok dwóch całujących się facetów, ale wiem, że legalizacja związków homoseksualnych prowadzi do zalegalizowania adopcji dzieci przez takie pary. Pierwszy krok już wszedł w życie i boje się, że adopcja jest drugim. Nie jestem typem społecznika, ale dla mnie adopcja dzieci przez pary homoseksualne jest niewyobrażalną krzywdą dla dziecka. Dziecko nie potrzebuje dwóch ojców czy dwóch matek. Bywa, że jedna kobieta ze związku lesbijek mentalnie czuje się facetem, ale fizycznie nadal jest kobietą! Wyobrażacie sobie takie dziecko w grupie kolegów:

- Gdzie pracuje twoja mama?
- Która?

Nie mam więcej pytań.

Kolejnym denerwującym mnie faktem jest to, że cześć ludzi stała się tolerancyjna tylko przez to, że to stało się "modne". Nawet nie wiecie jak nie cierpię tego słowa. Nie obchodzą ich homoseksualiści tylko żeby nie odstawać od inny "nowoczesnych" znajomych zmieniają swoje zdjęcia profilowe na te z tęczowy filtrem. Jak dla mnie to porażka. Facebook wymyślił ten filtr z okazji zalegalizowania w całych Stanach Zjednoczonych związków osób tej samej płci. Miliony tęczowych zdjęć ''zalały'' facebook'a. Właściciele tęczowych zdjęć oczywiście musieli się liczyć na komentarze typu: chłopak+dziewczyna = normalna rodzina.
No i zaczęła się BITWA NA FLAGI! Ośmielę się stwierdzić, że tęcza stała się flagą homoseksualistów. Tradycjonaliści, patrioci? w odpowiedzi na kolorowe zdjęcia przerobili własne fotki tylko, że na biało czerwone, w dodatku z orłem i ze Znakiem Polski Walczącej. Jak dla mnie, o krok za daleko. Nasze symbole narodowe powinny być czczone i używane z należytym szacunkiem. Prawdziwy patriotyzm powinno ukazywać się, przyznawaniem  do swojej narodowości i celebrowaniem świąt narodowych oraz wywieszaniem flagi za okno, a nie wklejaniem jej na zdjęcia. Nie zapominajmy o tym, że flaga jest symbolem narodowym, a nie ramką na zdjęcia i jeśli chcemy podzielić się swoimi poglądami, to myślę, że lepiej je opisać niż wyrażać je zdjęciami!

Oczywiście jestem ciekawa Waszych opinii na poruszony przeze mnie temat. Tylko proszę darować sobie komentarze o zaściankach itp. ;)






















































 





















PROSZĘ O KLIKNIĘCIE W LINK DO TOREBKI :)
torebka - <klik>
t-shirt i buty - reebok
jeansy - h&m
czapka - cropp

35 komentarzy:

  1. niesamowicie pasujesz do takiego stylu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!

    Pozdrawiam

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze symbole narodowe trzeba szanować - mam dosyć oglądania różnych kolorywych profilowek. A stylizacja bardzo fajna:)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :D ta torebka jest rozwalająca, nie każdemu może się spodobać ale według mnie jest obłędna
    www.gi-venchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja i ta torebka *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie , xoxo
    aniasblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie! :) Świetnie Ci w czapce z daszkiem!
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę o tego, że świetny look i zdjęcia jeśli chodzi o temat. Tolerancja to jedno, akceptacja to drugie a szanowanie innego zdania to trzecie i tego wiele ludzi nie rozumie naskakując na osoby, które tego nie popierają lub popierają i tworzą jakieś wojny w komentarzach na fb (przykładowo). Uważam się za osobę tolerancyjną ale również nie rozumiem ludzi, którzy `są tolerancyjni` bo to modne a adopcja dziecka przez osoby homoseksualne jakoś nie bardzo mi pasuje a raczej wręcz przeciwnie. Dziecko potrzebuje tak samo mamy jak i taty przecież obie strony wnoszą w jego życiu naprawdę wiele. A brak jednej z tych części powoduje, że dziecku czegoś może brakować, nie pod względem materialnym a właśnie psychicznym. Trochę się rozpisałam, wiem :)
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem po co zmieniają sobie te profilówki, na flagę albo tęczę.. :')
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz calkowitą racje, nie wiemy jakie bedą kolejne kroki. A stylizacja przepiekne. Pasuje ci taki styl :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, jesteś śliczna :*
    zapraszam : http://xmaalw.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Profilówki - jak pisałam u siebie - to idiotyzm. Jestem lesbijką w związku, ale wcale nie pragnę naruszać ewolucji, która jasno mówi o tym, że chłopak + dziewczyna daje nam dziecko. Ale ciekawa jestem, jakby czuli się ludzie, którym zabroniono odwiedzić poważnie chorą osobę, którą kochają itp. Ja nie chcę jakiś irracjonalności, nie. Chcę w miarę normalnie egzystować na świecie. No ale. Aha. Ja również jestem katoliczką ;). W tym przekazie polecam posłuchać tego, co papież Franciszek ma do powiedzenia, następnie można się wypowiadać. Bóg nikogo nie odrzuca, ani nie neguje.

    zapraszam do siebie, jeżeli chcesz bliżej poznać osoby takie, jak te, które opisujesz w tym poście.
    http://amor-tollit-timorem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wypowiedź papieża już wcześniej i nie powiedział, że akceptuje homoseksualistów, tylko to, że ich nie potępia. Z góry założyłaś, że nie słyszałam jego słów i napisałaś, że mogę się wypowiadać się dopiero po zaznajomieniu z wypowiedzią papieża. Nonsens. Nawet gdybym nie znała Jego słów to i tak mogłabym się wypowiadać w tej sprawie. Czy wolność słowa to archaizm czy nadal niedościgniony neologizm? Ja radzę poczytać Biblię i zaznajomić się z tym co Bóg ma do powiedzenia w tej sprawie!

      Usuń
  12. Na ten temat się nie wypowiadam..
    Ale zajebista torebka ! :) Look bardzo stylowy !

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam sie z Toba w 100%. Pasuje do Ciebie ten look a ta torebka to życie *,* sherwootblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale slicznie wyglądasz. Ta torebka jest świetna! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam w link, podoba mi się Twoja stylizacja:) Mogę zapytać jakim aparatem wykonujesz zdjęcia i obiektywem?
    Czy mogłabyś również poklikać w link od tych postów: http://monika-haczyk.blogspot.com/2015/07/summer-wishlist-from-lucluc.html oraz http://monika-haczyk.blogspot.com/2015/07/lace-shorts-set-your-closet-on-fire.html ??
    Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Nikon D5100 obiektyw: Nikkor 55-200 mm ;)

      Usuń
  16. Świetna stylówka ♥
    Mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia ♥.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)
    Poklikam w linki, przepraszam za tak późną odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziwne te profilówki a najlepsze to że 90% ludzi które je ustawia nie wiedzą co one oznaczają klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą!! Super torebka! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyobraźmy sobie jednak inną sytuację:
    Dziecko w grupie kolegów:
    - Gdzie pracuje twoja mama?
    - Nie mam rodziców, jestem z domu dziecka...

    Ja już chyba wolałabym mieć dwójkę jednopłciowych, kochających się i kochającym mnie opiekunów.
    Wszystko to właśnie kwestia społecznego podejścia. Jeszcze nie jesteśmy na to gotowi, bo takie dziecko faktycznie będzie wyszydzane i osądzane przez rówieśników. Jednak, gdyby taka sytuacja była społecznie akceptowana, to na pewno takiemu dziecku byłoby lepiej w rodzinie (alternatywnej, to fakt), niż, gdy samotnie miałoby startować w życie.

    Oczywiście masz prawo do własnego zdania i go nie neguję, ale ja jednak pozostanę przy swoim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że dziecko mające jednopłciowych rodziców będzie miało zachwiane wszystkie wartości i nie będzie potrafiło się odnaleźć w świecie. Ja też pozostanę przy swoim zdaniu.

      Usuń
  22. Natomiast ja nie będe wdawała się w konwersacje, moim zdaniem jest to krzywdzenie dzieci i tyle w moim temacie.
    Co do zdjęć wyszły Ci przeeesłodko :)
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać że jesteś mądra, masz swoje zdanie i tego się trzymasz a nie podążasz za tą "modą".
    Zgadzam się z tobą w 100%, mam nadzieje że inni którzy przeczytają lub przeczytali ten post da im to trochę do myślenie ;)

    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam Cię za to, że głośno wyrażasz swoje zdanie:) Większość pewnie mówi że tolerują to, żeby nie wyróżniać się swoimi nietolerancyjnymi słowami, heh.. Ja toleruję osobiście homoseksualizm, ale tylko wtedy, jeśli są obaj/obie dla siebie i robią co tam chcą. Nienawidzę tego, gdy ktoś albo robi to dla szpanu, żeby sie wyroznic (bo sa takie osoby, znam osobiscie) ale tez nie toleruje tego, gdy pokazuja swoja miłośc na ulicy albo w innych miejscach publicznych. Nie toleruję też zakłądania rodzin homoseksualnych, bo to może tylko skrzywdzić dziecko. Dajmy na to - jest sobie Ola. Ola jest piękną dziewczynką, miłą, sympatyczną, ale nadchodzi dzień Matki i w przedszkolu każdy rysuje swoją mamę. Co zrobi taka Ola gdy nie ma mamy, a dwóch ojców?:) Dodatkowo każdy wie jak to jest w podstawówce, gimnazjum.. nikt jeszcze nie wie jak to jest i dziewczynka nie miałaby życia, bo ciągle by ją zżerano psychicznie. Czasami takie coś może doprowadzic do samobójstwa, jak i ostatnia sytuacja z Dominikiem Szymańskim. Zabił się przez gnębienie. (oczywiście z innych powodów)


    Zapraszam serdecznie na mojego bloga:) - http://mycolourslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do homoseksualistów nie mam nic, ale adopcja dzieci przez pary o tej samej płci to jednak trochę za dużo. Też poruszyłam ten temat w ostatnim poście, więc swoje zdanie mam. Jednak zachowanie osób innej orientacji pozostawia trochę do myślenia.
    Pozdrawiam, Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  26. No nareszcie ktoś, kto myśli jak ja, więc plus dla Ciebie, a już myślałam, że wszyscy zwariowali na punkcie tej tęczy.
    Bardzo podobają mi się takie fasony koszulek, może trochę nie w moim kolorze, ale lubię taki sportowy styl.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z tobą. Irytujące jest gdy większość społeczeństwa ma takie same poglądy tylko dlatego, że jest to teraz modne. Zdjęcia z motywem tęczy opanowały internet. Pewnie większość tych co przerobili tak zdjęcia, nawet nie wie o tym, że jest to związane z homoseksualizmem.
    Pozdrawiam, BY
    :)


    http://black-heart-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia :) Bardzo mądry wpis, moim zdaniem ta wojna na flagi jest przesadą.

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń