niedziela, 14 czerwca 2015

ZEBROROŻEC

Zebry, jednorożec? Czemu nie! Możecie zauważyć, że mam słabość do zwierząt parzystokopytnych, o ile jednorożec jest zwierzęciem :) Co do stylizacji to chyba tyle. Uznałam, że nie ma sensu dopisywać historii do look’u. Mam na myśli: czarną bluzkę połączyłam z zieloną spódnicą w zebry.  Takich opisów już nie będzie, będą teksty do stylizacji, ale nie tego typu.

Jeszcze dwa tygodnie i koniec pierwszej liceum <3 Wiem, że bardzo zaniedbałam bloga, ale mam cel (nie plan, bo rzadko udaje mi się zrealizować moje plany, a cel musi się udać!) by zacząć opisywać moje spostrzeżenia, przemyślenia. Zawsze myślałam, że to bez sensu, bo co nastolatka może wiedzieć o tym co pisze, myślałam: ‘’Co ona przeżyła, że porusza takie tematy’’. Sądziłam, że kilkanaście lat życia to za mało, by o nim pisać. Jednak zastanawiając się nad tym trochę dłużej, uznałam, że choćby 13 lat to nie tak mało, a choroby, życie rodzinne, codzienne sytuacje, a nawet szkoła kształtują nasze osobowości, więc  dlaczego o tym nie napisać? Mam nadzieję, że moje posty nie będą takie jak wszystkich, nie chcę przeciętności. To nie będą posty typu : ‘’Marzenia są po to, żeby je spełniać’’; ‘’Wszyscy jesteśmy równi, więc tolerancja jest najważniejsza’’; ‘’ Motywacja = fit zdjęcia z tumblr’era’’, mam nadzieję, że uda mi się poruszyć te tematy i wiele więcej. Czekajcie z cierpliwością i trzymajcie za mnie kciuki :)
P.S. Rezygnuję też z angielskich tytułów, ponieważ sądzę, że są bezsensu, skoro tekst jest po polsku ;)
Nadchodzi nowa, lepsza ja :D

Polecam nową firmę - <KLIK>










































 













bluzka - sinsay
spódnica - <KLIK>
okulary - <KLIK>
naszyjnik - <KLIK>

37 komentarzy:

  1. Spódnica fajna bo kolor taki wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)
    poklikane:>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Ciekawa spódniczka :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik :) Poklikałam. Mogę liczyć na to samo ?
    http://rhefresh.blogspot.com/2015/06/lucluc-and-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, fajne zdjęcia, poklikałam - jak możesz to poklikaj u mnie w Romwe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica świetna!:)

    Zapraszam bypatricia143.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie! Torebka skradła moje serce :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  9. Ja u siebie często będę pisała o przemyśleniach mimo tych zaledwie nastu lat. Uważam, że każdy może mieć swoje zdanie, swój pogląd na daną sprawę, więc może warto spojrzeć na nią z różnych perspektyw? Dlaczego spostrzeżeniowa nastolatków mają być mniej wartościowe?
    Ciekawy outfit, ale średnio do mnie przemawiają motywy zwierzęce..;/ Sama w ogóle ich nie noszę.

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka z jednorożcem bardzo mi się podoba :)
    Mnie zawsze drażniły angielskie tytuły wpisów na polskim blogu, gdzie nie ma nawet grama tesktu po angielsku ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale magia :) tyle oryginalnych elementów na raz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Najbardziej podoba mi się twoja torebka!
    PS kto Ci robił wygląd bloga?
    http://karczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :D Taka żywa, kolorowa i oryginalna. Ja od września idę do liceum i jestem ciekawa jak to będzie :) Oczywiście poklikałam w linki :)

    Mogłabyś kliknąć w linki cndirect i choies? :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/06/ulubiency-maja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy zestaw jeszcze nie widziałam takiej spódnicy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny kolor tej spodniczki :)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, skąd wytrzasnęłaś taką genialną torebkę?!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. na prawde ciekawe okulary :)
    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnaq stylizacja, spódniczka jest cudowna ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja i przesłodka torebka :D
    Obserwujemy ?

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia i prześliczna spódnica :)
    Co powiesz za wspólną obserwacje? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Okularki są prześliczne! :)

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica bardzo mi się podoba, świetna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna spódnica i spodobał mi się ten napis na bluzce :D


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy i terściwy post, cudowną stylizacja (pięknie dobrałaś krajobraz na tło) i spódniczka *_*
    Uważam, że pisanie o swoich przemyśleniach/poglądach jest bardzo ważne w blogu, przez to tak naprawdę poznajemy blogera i możemy coś zmienić w swoim własnym postrzeganiu świata. Co do polskich tytułów zgadzam się, że angielskie są BEZ najmniejszego sensu, tym bardziej jeżeli mają nadawać postowi tylko #cool, #swag, #jestem fajna i taka jak inni.
    Doceniam w tobie, że chcesz się wyróżnić i nie upodabnisz się do znanych blogerek/innych osób.
    *się rozpisałam*
    Ściskam i w wolnym czasie zapraszam do mnie: www.zuzannastas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebeczka super ;) Ale okularki wogóle nie przypadły mi do gustu ;/
    Cała sesja na 6 ;)

    OdpowiedzUsuń

  27. Świetne zdjęcia :D Naszyjnik cudowny :D
    Zapraszam do mnie :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w tej stylizacji! ponad to, jesteś piękną kobietą :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń