wtorek, 23 czerwca 2015

DEFINICJA SIEBIE

Szary t-shirt z napisem? Podwójne NIE! Nie przepadam za nudnym szarym kolorem, a napisów na t-shirt'ach nie znoszę.Tym razem jest inaczej, pierwszy raz znalazłam zabawny i nietuzinkowy nadruk, dodatkowo na szarym tle. Jak widzicie jest to definicja 'głodnego' ( słowo to pisze się hungry, ale to jest słownikowa wymowa, jak widzicie słowo jest podzielone na sylaby, więc chodzi o wymowę), a ja uwielbiam wszystkie ubrania, które mają coś wspólnego z jedzeniem :) Właśnie ta oryginalna, słownikowa definicja zachęciła mnie do zakupu i zainspirowała do napisania jednych z pierwszych 'głębszych' przemyśleń. Na koszulce jest definicja, więc wzięłam pod lupę definicję siebie. Chciałam zaznaczyć, iż definicja 'głodnego' i definicja osobowości nie mają nic wspólnego w tym poście i nie należy utożsamiać tych dwóch odrębnych określeń ze sobą. Zainspirowało mnie tylko i wyłącznie słowo definicja.

Look dosyć skromny, ale nie chciałam przyćmić koszulki. Jednak nie mogło zabraknąć kolorów! Tym razem postawiłam na biżuterie, arbuzowe paznokcie i moje ulubione sportowe buty.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Definicja siebie? Niestety nie znajdę jej w słowniku, choć tak byłoby o wiele prościej. Jestem pewna, że znam swoją definicję, lecz podejmując próby zamienienia jej w słowa zatrzymałam się na spacji. Najprościej użyć tzw. bezpiecznych słów: elokwentna, kreatywna, koleżeńska, z poczuciem humoru, ale po co? Każdy tak pisze, a przecież nie jesteśmy wszyscy tacy sami. Każdy jest jedyny w swoim rodzaju, więc nie niszczmy swojej indywidualności. Używając tych powszechnych przymiotników tworzymy własny opis, własną charakterystykę, lecz definicja to coś innego. W moim mniemaniu definicja definicji :) każdego z nas, to słowa, które czytane na głos ''malują'' nasze wnętrze, naszą osobowość. Myślę, że ciężko to opisać w bardziej przyziemnych słowach. Warto zastanowić się dla samego siebie jaka jest nasza definicja. Myślę, że to nawet dobrze, że ja nie potrafię ubrać w słowa mojej osobowości, najważniejsze dla mnie jest to żebym ja ją znała, a dla innych niech zostanie ona tajemnicą. Uważam, iż życie często przeprowadza aktualizację wyimaginowanego ''Słownika Osobowości'' i nasze definicje ulegają zmianie, niektóre określenia blakną, a niektóre stają się uwydatnione podwójną warstwą tuszu.

Teraz muszę Was pożegnać, ponieważ idę dalej przewracać stronice życia, by odnaleźć aktualną definicje siebie, a później muszę nauczyć się jej na pamięć, by nie zatracić siebie, swojej osobowości.

Zastawialiście się kiedyś nad swoimi definicjami? Znacie je?









































                         Dostałam bonus podczas zdjęć, który świetnie ze mną współpracował :)






















|koszulka - <klik> |spodnie - bershka |buty - nike PEGASUS 30| naszyjnik - cropp|
bransoletki - house| pierścionki - <klik> <klik>|


Shein.com




1. <klik>|||2. <klik>|||3. <klik>|||4. <klik>



1. <klik>|||2. <klik>|||3. <klik>



Born Pretty Store





<KLIK>|||<KLIK>|||<KLIK>




   <KLIK>|||<KLIK>|||<KLIK>


 


<KLIK>|||<KLIK>|||<KLIK>


<klik> shein
                                                             


76 komentarzy:

  1. Świetny post, miło się czytało i oglądało :) Pięknie wyglądasz i masz śliczny manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku <3! Piękna kolia *.*
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie epickie buty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo fajnie się czytało twój post. Zastanowiłam się przez chwilę nad swoją definicją własnej siebie. Poprawia to samopoczucie. To twarzy ci w szarym kochana poklikałam ci w kliki mam nadzieję że pomogłam. Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post. :) nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i zestaw! ;) Koszulka genialna i ten naszyjnik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki. Fajnie na nich wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne masz pazurki ^^
    Poklikałam w tą śliczną biżuterie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na notatkę. Też nie przepadam za bluzkami z nadrukami. Bardzo fajna sesja zdjęciowa.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cóż definicję siebie codziennie poznaję, dokładam nowe słówko, zdanie. Definicję siebie tworzymy całe życie, bo kązdy upadek jak i triumf kształtuje nas. A co do bluzek. Ja kiedyś też nie wyobrażałam sobie nosić czarnego, białego i szarego. Uwielbiałam kolory, ale przez szkołę odwróciło mi się o 180 stopni, teraz wszystko co mam to smutne kolory i praktyczne. Owszem kolory też są ale tylko na bardzo ciepłe lato. :/ Mam pytanie co do tych nietypowych pierścionków, ponieważ cały czas się waham nad ich kupnem ale się boję ,że jednak one się nie trzymają palca. Więc moje pytanie brzmi: Czy one są wygodne? I czy nie będę musiała się bać ,że je przypadkiem zgubię?
    Sesja super, a ten "dodatek" to kropka nad i.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja miałam ograniczenia co do kolorowego ubioru w podstawówce,a kiedy poszłam do gimnazjum pokochałam kolory. Dużo osób uważa, że pierścionki są niestabilne, ale jest wręcz przeciwnie. Świetnie trzymają się palców i uwielbiam je!

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia! jeszcze ten balon dodaje uroku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie napisana notka :D

    www.posirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry post, zdjęcia są piękne i urocze :) http://ideasforday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi die podobaja definicja tej definicji..
    Swietnie piszesz, glebokie przemysleniaa ^^
    Jestes w dodadku slicznuchna . Strasznie mi kogos przypominasz, wiesz??
    Hmmm..jestem pewna ze gdzies cie juz widzialam 0.o

    Przepraszam za bledy, ale mam ustawiona ang. klawiature.
    Pisala moniczka:-) z tego blogaa fedemilamoniczkaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się, ciężko znaleźć definicję samej siebie! :)
    Świetne zdjecia, szczególnie te z balonem! :)

    zapraszam na minikonkurs! :)
    ANN--BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny naszyjnik

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja właśnie lubię napisy na nadrukach, a nie lubię bluzek na których są ludzie haha :D
    http://bykaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow. Świetny pomysł na post. Przeczytałam całego i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten naszyjnik! I masz również cudowne paznokcie!!!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne są te zdjęcia :) Super, że ten balon "współpracował" :) Prześliczny naszyjnik. Poklikałam :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie zastanawiałam się nad swoją definicją. Śliczne zdjęcia. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysł z balonem, jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie poruszony temat, każdy z nas musi ułożyć swoja definicję
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz świetnie! Ja bardzo lubię takie proste tshirty i stylizacje :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  25. Również nie przepadam za nadrukami na t-shirtach, ale jak jest jakiś zabawny to jak najbardziej! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne włosy,zazdroszczę gęstości i długości. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/06/chodhtmlne-dni.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny naszyjnik i paznokietki<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszulka i super buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super koszulka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz <3
    i
    Oczywiscie poklikałam kochana :)
    Zapraszam do siebie na dwa rozdania na pewno znajdziesz cos dla siebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. O, kolejna osoba, która porusza nieco głębsze tematy - lubię to!
    Co do definicji siebie - sama często siedzę i się nad tym zastanawiam. Z jednej strony lubię opowiadać o sobie innym, w sumie nic w tym złego, z drugiej natomiast - czy rzeczywiście muszą o mnie tyle wiedzieć i czy nie zamierzają tego wykorzystać przeciwko mnie przy okazji?

    Ogółem chyba każdy ma czasem problemy z określeniem samego siebie i widzę to po mojej osobie - jak cały czas się zmieniam, zachowuję i szczerze - nieco mnie to przeraża, ale gdybyśmy przestali się zmieniać - przestalibyśmy żyć! Bo przecież życie jest ciągłą zmianą, nawet teraz nie jestem tą osobą, którą byłam wstając rano, którą byłam wczoraj lub tydzień temu. Myślę, że najważniejsze, co jest w tej definicji to nieoszukiwanie samego siebie i swoich wierzeń.

    Zdjęcia bardzo ładne, rzeczywiście ten balon chyba sprawił Ci niezłą niespodziankę, a te pomysły z nim - jakże kreatywne!

    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku, super post :) co by tu jeszcze wymienić, by nic nie poczuło się ominięte, bo wszystko jest idealne... dzięki temu postowi zdefiniowałam samą siebie :) uwielbiam twego bloga, jest taki... idealny! piękne zdjęcia, takie pomysłowe, a paznokcie - awwwwww.

    bunny-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Your nails are super cool. I'd like to have something like that, but my nailpolish always fall off so soon.
    Love those fun photos with baloon :)

    xx
    Danny

    d'stars
    *d'stars*

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna bluzka, buty oczywiście post najlepszy :)
    Zapraszam do siebie na pierwsze posty (jestem świeżakiem w blogowaniu )
    Komentarze mile widzane
    http://ruchliwe-leniwce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku zdjęcia przykuwają taką uwagę. Są śliczne. Post dający do myślenia. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam więc dzisiaj przyszedł na to czas :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html

    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz :) spodobał mi się naszyjnik :) poklikałam w linki, zapraszam do mnie i też proszę o poklikanie w linki :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw i piękna dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega *-*
    Mój blog:
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piękny naszyjnik- jak na prawdziwą srokę,kobietę przystało, sama uwielbiam takie błyskotki <3
    i pazurrrrki bosssskie <3
    a tak długich i gęstych wlosow meeega zazdroszczę, moje niespełnione marzenie :(

    oczywiśice szczerze klikam i pomagam: dluga sukienka w palmy 17,35$, biała sukienka tiulowa 47$, kolorowy nazyjnik 7,60$, nasyzjnik "bucik" 2,99$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka sukienki w poście oraz Sheinside ? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny naszyjnik i paznokcie :) fajne zdjęcia. klikam klikam klikam :) i obserwuje
    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne paznokcie i śliczny pierścionek! ^^ Świetne zdjęcia z balonem! ;)
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja! :)
    Czasem też zastanawiam się nad definicją siebie.
    Udanych wakacji!
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniały t-shirt!
    A zdjęcia jeszcze lepsze, ten balon wpasował się idealnie.

    Bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikane :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne buty! :)

    chanelier.blogspot.com - zapraszam na nowy post! ☺

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia, wyglądasz przepięknie :)

    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy wpis:)
    Poklikałam ,zapraszam do obserwowania mojego bloga:)
    http://kosmetycznykogielmogiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładny post, jesteś prześliczna :)
    one-day-to-my-life.blogspot.com - zapraszam do mnie, zrecenzowałam moje własne kosmetyki :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Usunął mi się wcześniejszy komentarz :((
    W każdym razie, dobrze dobrane słowa do tematu, ciekawy jednym słowem mówią, no i śliczna jesteś. Poklikałam tutaj jak i we wcześniejszym poście :D. Mam zamiar napisać zaraz do ciebie e-mail z pytaniami i mam nadzieję, że mi odpowiesz?

    PS. zapraszam do siebie, 1 lipca dodam nowy post.
    http://nika-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej ciekawe zdjecia ; )
    Poklikałam w linki, zapraszam do obserwowania mojego bloga ; )

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie wyglądasz i masz bardzo fajny bonuna zdjęciach! :)
    Ciekawy post i bardzo oryginalny temat.

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia :) Co do definicji, mi chyba również ciężko by było ją ubrać w słowa :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny post i fajne, pomysłowe zdjęcia ;)
    Zawsze pomagam, więc poklikałam w te linki ;)
    Zapraszam do mnie na bloga!
    http://zuzollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo dziękuję za tak piękne i ciepłe słowa :) Poklikałam w linki, zdjęcia przecudowne szczególnie te z balonem !
    Notka bardzo interesująca, dająca dużo do myślenia. Oczywiście będę odwiedzać częściej, może ze wzajemnością? :) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne jest ten top, a Twoje włosy jak zawsze magiczne!
    KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  57. cudna jest ta koszulka!! :) <3 super post!! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Poklikałam linki, te zdjecia sa takie śliczne i magiczne *.*

    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja, super naszyjnik! :)
    Poklikane, poklikasz u mnie w kliki będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniale wyglądasz i cudowne masz włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajne rzeczy!!! a koszulka super ;)
    btw poklikałam w linki :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj Arleto!
    Ładna sesja z balonem, ile płaciłaś? Powodzenia w nauce, na pewno zdasz na ocenę celującą!

    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia wykonała moja mama, więc nie płaciłam ;)
      dziękuję!

      Usuń
  63. przepiękny naszyjnik! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Super sesja;) Ten balon mega :)

    OdpowiedzUsuń

  65. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo podobają mi się takie t-shirty :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. What is the size of the t-shirt? I love it.:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dzięki za wizytę u mnie! :) zapraszam częściej, już niedługo relacja z wyjazdu do Portugalii, a w listopadzie na bieżąco mój wyjazd od USA! :) Dodaję do obserwowanych - będzie mi miło jak też zaobserwujesz mojego bloga! :)
    Pozdrawiam! :)
    www.italian-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń