czwartek, 26 marca 2015

FLOWER MIDI

Hej kochani!
Wiem, że dosyć rzadko tu bywam, ale tak się dzieje kiedy zdrowy rozsądek wygrywa z marzeniami. Kiedy myślę nad nowym postem z tyłu głowy zapala mi się czerwona lampka, że nie mam czasu na bloga, bo powinnam, muszę się uczyć. Mimo, że jestem dopiero w 1 klasie liceum to już obawiam się matury. Nawet podczas robienia zdjęć nie potrafię zapomnieć o nauce i ciągle kontroluje czas. Czuje jakbym go marnowała, ale sama siebie nie potrafię zrozumieć, bo ten ‘’zmarnowany’’ czas na zdjęcia, czy na napisanie notki to właściwie czas kiedy spełniam swoje marzenia. Nie wiem jak mogę myśleć,  że marzenia marnują czas, ale uważam, że  każdy z nas jest swoim największym wrogiem, z którym niestety trzeba walczyć. 
Nigdy też nie myślałam, że zaciekawia mnie posty ‘tematyczne’’, a teraz w głowie rodzi mi się coraz więcej pomysłów, tematów, tylko ciągle nie mam czasu. Mam wrażenie, że  kiedyś zwariuję, przez to ciągłe dążenie do perfekcji. W tym poście poruszyłam wiele tematów które kiedyś zamierzam bardziej rozwinąć, a teraz wróćmy do mody J

Postanowiłam pewien czas temu, że będę dążyć do oryginalności, jednak to jest trudniejsze niż sobie wyobrażałam, ale podjęłam postanowienie i przed każdym zakupem staram się postawić sobie pytanie: ‘’Czy ta rzecz jest choć w pewnym stopniu unikatowa?’’ Bywa, że nie umiem odpowiedzieć sobie na to pytanie i wtedy pytam innych J W ten oto sposób zamówiłam tą zjawiskową bluzkę z wycinankami, ornamentami i jestem w 100% zadowolona z tego zakupu. Podobnie było w sprawie spódnicy, kwiatki może nie są specjalnie oryginalne, ale długość midi jak najbardziej tak. Nie pamiętam, żeby w moim otoczeniu, nie mówiąc już o miejscowości, a najbliższym mieście, widziała kogoś w tego typu spódnicach. Na pewno zdarzały się sporadyczne przypadki, ale było ich niewiarygodnie mało. Zadaje sobie pytanie: ‘’Dlaczego?’’ Sama chce przełamać tą barierę, ale wiem, że przed wyjściem w midi np. do szkoły znajdę w sobie pewne opory. Szczerze nadal nie potrafię sama siebie zrozumieć, ale powodem tych ‘’hamulców’’, być może jest moja nieśmiałość, z która walczę od lat. Tym tekstem staram się przekonać innych jak i siebie, że ubranie czegoś choć trochę wykraczającego poza powszechne normy, nie jest przecież wyjściem nago i nie jest żadnym powodem do wstydu, a wręcz przeciwnie, do dumy.

P.S. Spódnica tak się do mnie ‘’przywiązała’’, że po skończonych zdjęciach zamek nie chciał współpracować (w ogóle nie chciał się rozsunąć) i musiałam go zniszczyć :D To chyba znak, że przyszedł czas na zmiany i muszę zacząć nosić takie spódnice J






















 spódnica- <klik>
bluzka- <klik>
spodnie- <klik>

21 komentarzy:

  1. ta spódnica z frędzlami jest przecudowna ! ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, piękna róża :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio tez przestalam zagladac na mojego bloga, ale jak przypomnialam sobie ile radossci mi to sprawialo to go uaktualnilam :D
    Trzeba poswiecac czas marzeniom i to nie jest marnowanie czasu ;)

    Zapraszam do mnie
    Www.iknowtheuk.blogspot.com

    PS. Masz PRZEPIEKNE wlosy! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kazda 'stylizacja'! Śliczna bluzka<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powinnas stanowczo bronic sie przed takim mysleniem! tez kjestem w 1 klasie licuem, ale nie odstawiam bloga przez szkole, staram sie to laczyc po rowno i poki co mi to wychodiz!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. ta bluzka czarno-biała jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam problem z "czasem", brak go mi szczególnie na zdjęcia bo post leży już przeważnie gotowy. Lecz Tobie życzę w tym fakcie powodzenia :) (klikałam w linki)
    Spódniczka mindi - bardzo ładna i pasuje do Ciebie. Bluzka z tymi ornamentami również mi się podoba . A i nie bój się być oryginalna i nie bój się być sobą !
    Piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam
    P.S Czy mogłabyś w jednym z moich postów poklikać w linki ? To dla mnie bardzo ważne :) cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czas to problem każdego z nas :( śliczna ta spódnica w kwiaty! ♥

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. obie spódnice mnie zachwyciły ! i ta koszulka - bardzo stylowo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ubrania! Ja także stawiam sobie pytania czy coś jest unikatowe :)
    http://smileforcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia! <3 Najbardziej spodobała mi się koszula *_* Jest śliczna!

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śietne zdjęcia
    Jeśli chodzi o spódnice to nie odowiada mi trochę długość ale to juz rzecz gustu :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kreski, ja bym skróciła tę spódnicę :)
    ◘ mój blog- KLIK ◘

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia :)
    zapraszam na nowy post -http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. masz cudowne włosy !:) zapraszam na pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne włosy !! Cude ciuszki ! Zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy 😦😦😦😦😦😦 zapraszam do mnie moze obs/obs???

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna !

    za kazdy komentarz oddaje obserwacja 💜duskqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń