środa, 31 grudnia 2014

HAPPY NEW YEAR!!!

Przeglądając dzisiaj rano blogi, zauważyłam, iż każdy robi podsumowanie roku i uznałam, że to dobry pomysł. Przecież miniony rok był naprawdę wyjątkowy ...
Sylwestra świętowałam z moimi koleżankami z tzw. piaskownicy i dzisiaj też z nimi jestem :)
Po nowym roku odbył się komers trzecioklasistów, było naprawdę super, ale po komersie przeleżałam w łóżku dwa tygodnie. Następnie kontynuacja trzeciej klasy gimnazjum, przygotowywania do testów, aż w końcu nadszedł tan moment - kwiecień, testy i nerwy.
Święta wielkanocne poprzedzające testy przeleżałam w łóżku, aż nadeszły trzy dni masakry :)
Dzień przed egzaminami bardzo się denerwowałam, bo po prostu zależało mi, ale kiedy zobaczyłam przed sobą test, kompletnie się uspokoiłam (nie kontroluje mojego układu nerwowego) :)
W marcu założyłam bloga i to wydarzanie jest dla mnie najważniejsze. Właściwie blog był zadaniem z informatyki, ale już dużo wcześniej zamierzałam zająć swoje puste miejsce w blogosferze.
Mój pierwszy blog powstał w innym serwisie jeszcze na wakacjach w 2013, ale dodałam tam tylko post wprowadzający i tyle. Myślę, że gdyby prowadzenie bloga nie byłoby zadaniem, to blog by nie istniał, albo założyłabym go znacznie później. To zadanie było sprawdzane przez okres całego miesiąca i to dawało mi mobilizacje do umieszczania kolejnych postów.
Po zaliczeniu zadania prawie wszyscy z klasy usunęli swoje witryny, prawie, bo ja tego nie zrobiłam i tak tu jestem do dzisiaj.
Większość wakacji poświęciłam blogu i wcale tego nie żałuję. Na początku lipca wszyscy absolwenci gimnazjum mieli dowiedzieć się czy zostali przyjęci do szkół które wybrali. Obudziłam się wcześnie rano, byłam przeziębiona (tak, dalej) i czekałam do 8.50, uruchomiłam komputer. Drżącymi rękami wystukałam hasło, zalogowałam się na stronę gdzie miały być ogłoszone wyniki i JEST!!! Dostałam się do wymarzonej szkoły. Później okazało się, że wyniki były już o 7, a ja niepotrzebnie czekałam.
Na wakacjach pierwszy raz zobaczyłam polskie morze, a kiedy wróciłam do domu, zaczęłam się zastanawiać jak będzie w nowej szkole, jaka będzie nowa klasa, ale teraz widzę, że niepotrzebnie się denerwowałam. Zaczął się wrzesień i nauka, za czym idzie mniej czasu na bloga, ale jakoś staram się pogodzić te dwie sprawy. Na szczęście są przerwy świąteczne, ale w ciągu tegorocznej już dwa razy byłam chora. Właściwie ten post pisze z łóżka, bo jeszcze nie wyzdrowiałam.
W tym roku zostałam:
- blogerką
- licealistką
- i rekordzistką w dziedzinie przeziębienia :)

Przygotowałam jeszcze dla Was propozycje sylwestrowych sukienek, wiem, wiem, trochę późno, ale post miał pojawić się szybciej, ale byłam CHORA.
Jest też stylizacja, wydawałoby się, że dosyć skromna, bo składa się tylko z dwóch elementów: butów i sukienki i to jakiej sukienki! Sukienka jest po prostu zjawiskowa, bardzo brakowało mi w szafie takiej perełki, a właściwie diamentu, bo dzięki cekinom cudownie się błyszczy. Wprost idealna na sylwestra! Cekiny opalizują na wszystkie odcienie zieleni. Przydałaby się jeszcze torebka, ale nie mam pasującej, ponieważ dopiero kompletuję swoje kolekcje :)
Jak spędzacie sylwestra? Ze znajomymi, z rodziną? Możliwe, że teraz przygotowujecie się na wielkie wyjście, a może teraz jesteście w trakcie imprezy i schowaliście się w jakiś ślepy zaułek, by przeczytać mój post? Bez względu na to z kim jesteście, czy świętujecie czy nie, chciałabym życzyć wszystkim
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!






 1.<klik>||||2.<klik>|||3.<klik>||||4.<klik>||||5.<klik>




1.<klik>||||2.<klik>||||3.<klik>||||4.<klik>||||5.<klik>



1.<klik>||||2.<klik>||||3.<klik>||||4.<klik>||||5.<klik>







 


















sukienka - <klik>

25 komentarzy:

  1. great selection of dresses dear!!! yours is amazing too!!happy new year!! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stroj :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku też zostałam licealistką i blogerką! :) Co do blogów, to też wcześniej miałam, ale kończyły się na 1-2 postach ;)
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Ta sukienka jest śliczna <3
    http://nicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zostałam blogerką! Ciekawe podsumowanie :-)
    she-imaginaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Strój :) Również w tamtym roku (bo dziś już 01.01.2015r. :P) zostałam licealistką i blogerką :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna sukienka, jejku <3
    Zdjęcia są cudne :)
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna sukienka! Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. You so beautiful!!I like your blog! Im happy follow you! Will be happy if you also follow me^^Thank you:*)

    http://ramforinhgills.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna! Masz piękne zdjęcia. Czekam na więcej twoich postów ;) zapraszam na mojego bloga ;) http://nataliablog-xoxo143.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mega sukienka
    zapraszam http://desinger-sasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahha rekord w przeziębieniach- współczuję :)
    Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również życzę szczęśliwego nowego roku! Świetna sukienka!

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka wygląda, choćby była stworzona idealnie dla Ciebie! :*
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience :)

    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka ma świetny motyw :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie w tym roku czekają testy ;/
    Śliczne rzeczy, a sukienka cudowna :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!" :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny blog i cudowne zdjęcia ! Poklikałam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  19. poklikałam. post co dziwne zainteresował mnie, ponieważ zazwyczaj nie lubie czytać o kimś, a o czymś haha. masz piękne wlosy, a sukienka jest śliczna, aczkolwiek troszke zbyt błyszcząca dla mnie. strasznie podobają mi się Twoje buty!
    ps. obserwuję :)
    zapraszam do mnie, coprawda jest na razie tylko jeden post, ale może zostaniesz na dużej? :)
    wikxwik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. You have beautiful hair and I love the dress XXX

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny miałaś roczek oby ten był jeszcze lepszy :) a sukienka idealna na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie sukienki :) widzę, że na żywo wyglądają równie dobrze <3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznotka! :)
    No i piękne zdjęcia i śliczny blog.
    Zapraszam do Siebie : http://mazix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznotka ;)
    No i śliczne zdjęcia i blog :)
    Zapraszam do siebie ;3
    http://mazix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń